اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های مختلف تحصیلی صورت می‌گیرد

تحصیل 800 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: جانشین مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 800 دانشجو در مقاطع و رشته‌های مختلف این مرکز تحصیل می‌کنند.

تحصیل 800 دانشجو در مرکز علمی کاربردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

سید رحیم فاضلیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر با 15 نفر کادر اداری و 65 مدرس با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به خدمات‌دهی است.

جانشین مرکز علمی کاربردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت دانشگاه علمی کاربردی در سطح کلان اقتضا می‌کند تا مددجویان خود را زیر پوشش قرار دهد و این مرکز در راستای تحقق اهداف خود رسالت دارد تا دانش‌پژوهان را در رشته‌های مختلف یاری‌رسانی کند.

فاضلیان‌نژاد به نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف بدون کنکور پودمانی و ترمی این مرکز اشاره کرد و گفت: داوطلبین آزمون‌های سراسری سازمان سنجش با میزان درصد قبولی اقدام به نام‌نویسی کرده و در این مرکز پذیرش می‌شوند.

جانشین مرکز علمی کاربردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد رشته‌های تحصیلی این مرکز را در مقطع کارشناسی آسیب‌شناسی اجتماعی و آموزش پیش‌دبستانی ذکر کرد و گفت: در مقطع کاردانی دارای رشته‌های مددکاری اجتماعی، اصلاح و تربیت، تربیت مربی آموزش پیش‌دبستانی، تربیت مربی معلولین ذهنی، آموزش کودکان استثنایی و کامپیوتر نیز می‌باشد.

فاضلیان‌نژاد نحوه پرداخت شهریه ثابت و متغیر را بر اساس رشته و تعداد واحدها متفاوت دانست و اذعان کرد: شهریه دانشجویان مطابق با وضعیت تعیین شده از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور است.

وی در ادامه گفت: اکثر مراجعین و متقاضیان شرکت‌کننده در مقاطع مختلف تحصیلی این مرکز کارکنان، پرسنل ادارات نهادها و بخش‌های خصوصی استان می‌باشند که در ارتقای سطح بهره‌وری، آموزش و آگاهی ادارات و نهادهای محل خدمت خود مؤثر واقع می‌شود.

جانشین این مرکز اظهار کرد: درخواست‌های لازم در خصوص ارائه رشته‌های تحصیلی جدید به دانشگاه علمی کاربردی کشور مکاتبه شده که مراتب در دست اقدام و بررسی است.

فاضلیان‌نژاد گفت: رشته‌های درخواستی ارائه شده به مرکز کارشناسی مددکاری اجتماعی، تعاون و کارآفرینی بوده که متناسب با رسالت سازمان‌ها، نهادهای اجتماعی و جامعه نیز هستند.

جانشین مرکز علمی کاربردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به تعداد فارغ‌التحصیلان کاردانی و کارشناسی در این مرکز اشاره کرد و گفت: از آغاز به کار این مرکز تاکنون 520 دانشجوی فارغ‌التحصیل داشتیم که در حال حاضر سالانه 200 نفر فارغ‌التحصیل می‌شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول