اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

همایش‎های پیاده‎روی خانوادگی موجب افزایش نشاط اجتماعی می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: همایش‎های پیاده‎روی خانوادگی موجب افزایش نشاط اجتماعی می‎شود.

همایش‎های پیاده‎روی خانوادگی موجب افزایش نشاط اجتماعی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی عصر جمعه در حاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان گنبدکاووس در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با بیان اهداف این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامت جامعه برگزار شد.

وی تصریح کرد: مردم شرق استان گلستان در همه حال پیشگام در برگزاری همایش اجتماعی خصوصا همکاری و حضور در برنامه‎های ورزشی هستند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاووس استعدادهای بی‎شماری در عرصه‎های ورزش در سطح کشور دارد و هم‌اکنون این شهرستان قطب ورزش‎هایی همچون والیبال و اسب‌دوانی کشور است.

احمدی همچنین به معرفی جاذبه‎های شهرستان گنبدکاووس از جمله برج قابوس شهر تاریخی جرجان و تالاب‎های بین‎المللی آلماگل و آجی‎گل مردم پرداخت و اذعان داشت: ثبت جهانی برج قابوس این شهرستان را محل توجه گردشگران داخلی و خارجی خواهد کرد و هم‌اکنون از سوی مسئولان استانی و شهرستانی زیرساخت‎های لازم برای ماندگاری گردشگری به سرعت در حال انجام است.

گفتنی است همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ثامن الائمه (ع) با استقبال هزاران نفر از مردم شهرهای استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

این همایش با استقبال گسترده و بی‌سابقه مردم شهرستان گنبدکاووس و شرق استان گلستان همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) و در هفته دفاع مقدس و دهه کرامت باشکوه فراوان برگزار شد.

مردم در این پیاده‌روی با در دست داشتن پرچم‎ها و پلاکاردهایی توهین به ساحت پیامبر نور و رحمت را نیز محکوم کردند.

مبدأ این پیاده‎روی بزرگ خانوادگی برج قابوس بلندترین برج آجری جهان بود که مردم با عبور از خیابان‎های امام خمینی (ره) جنوبی و 17شهریور در مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید (ع) و شهر تاریخی جرجان محل اجرای همایش پیاده‎روی اجتماع کردند.

اجرای ذکر خنجر، مسابقه کشتی سنتی، طناب‌کشی از دیگر بخش‌های این همایش بوده است.

جوایز این همایش بزرگ شامل یک دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه تراکتور باغبانی، دو دستگاه تیلر، کمک هزینه سفر به مکه مکرمه و عتبات عالیات و سفر به مشهد مقدس، لوازم خانگی، دوچرخه و سایر جوایز ارزنده بود که به قید قرعه بین شرکت‎‌کنندگان توزیع شد و از برگزارکنندگان این همایش تقدیر شد.

لازم به ذکر است که برای این پیاده‌روی بزرگ که با استقبال گسترده مردم مواجه شد 500 هزار برگه قرعه‌کشی در شهرستا‎های استان توزیع شده بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول