اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم هندبال نوجوانان استان کرمانشاه خبر داد

آغاز مسابقات هندبال قهرمانی کشور از 16 مهر با حضور کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مربی تیم هندبال نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی کشور از 16 مهر ماه با حضور تیم کرمانشاه برگزار می شود.

آغاز مسابقات هندبال قهرمانی کشور از 16 مهر با حضور کرمانشاه

مهدی حمیدیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: تیم استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان کشور که در شهر قزوین برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

حمیدیه خاطرنشان کرد: این مسابقات بر اساس آخرین اعلام از سوی فدراسیون، از تاریخ 16 مهر ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

مربی تیم هندبال نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور در 2 گروه برگزار می‌شود که مسابقات گروه غرب کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های غرب کشور از 16 مهر ماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در دیگر گروه مسابقات، تیم‌های استان‌های شرق و مرکز کشور در سمنان از تاریخ 26 مهر ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مربی تیم هندبال نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی کشور از 16 مهر ماه با حضور تیم کرمانشاه برگزار می‌شود.

حمیدیه در خصوص وضعیت تیم استان کرمانشاه گفت: تیم هندبال نوجوانان استان منتخبی از بهترین‌های شهرستان‌های استان است که در یک تیم حضور دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا مسابقات و اردوهایی که برگزار کردیم، تیم آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات کسب کرده و امیدواریم در مسابقات پیش‌رو نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول