اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

4 اثر نمایشی در نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: از سوی دبیرخانه نهمین جشنواره استانی تئاتر ماه 4 اثر نمایشی برای حضور در بخش نهایی جشنواره تئاتر ماه انتخاب شدند.

4 اثر نمایشی در نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه انتخاب شدند

سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نمایش‌های «شرط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بهرامیان از شهرستان تنگستان، «فریاد خفته» به نویسندگی و گارگردانی عباسعلی معتمدی از شهرستان دیلم، «وقتی دریا شروه می‌خواند» به نویسندگی و گارگردانی غلامرضا خضری و «تالاب» به نویسندگی امیر شاکردوست و کارگردانی رضا حیدریه از استان بوشهر از سوی هیئت بازبین بدون اولویت و مشروط به بازبینی به این دوره از جشنواره راه یافتند.

سیدزاده گفت: نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه، اواخر مهر یا اوایل آبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آزمون نهایی بازیگری در حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: آزمون نهایی هنرجویان کارگاه نمایش حوزه هنری بوشهر در رشته بازیگری روز پنجشنبه ششم مهر ماه برگزار شد.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: هنرجویان رشته بازیگری ورودی تابستان امسال که به مدت سه ماه در کلاس‌های آموزش فن بیان زیر نظر مهدی ضیغمی‌نژاد آموزش دیده بودند، در این آزمون شرکت کردند.

سیدزاده اضافه کرد: آزمون پایان دوره بازیگری هنرجویان حوزه هنری بوشهر به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود که آزمون عملی این دوره اواخر این هفته در محل پلاتوی حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول