اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

هیئت‌های موفق ورزشی همواره به دنبال جذب اسپانسر هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیئت‌ها به دنبال جذب اسپانسر باشند، گفت: اگر تنها به فکر کمک‌های اداره‌کل ورزش و جوانان هستند بهتر است کار خود را تعطیل کنند.

هیئت‌های موفق ورزشی همواره به دنبال جذب اسپانسر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز جلسه مجمع انتخابات هیئت کبدی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون کبدی کشور، بازرس فدراسیون کبدی کشور، مدیرکل امور ورزش و جوانان این استان و جمعی از اعضای هیئت‌های کبدی شهرستان‌ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) و تذکر نکاتی در مورد مسائلی که کاندیداهای هیئت‌ها در پیش رو دارند، اظهار کرد: استان ما از نظر منابع مالی محروم بوده و هیچ گونه حامی مالی که در پیشرفت ورزش کهگیلویه و بویراحمد مؤثر باشد وجود ندارد.

سید جواد خاضع در تذکر به هیئت‌های ورزشی گفت: اشکال هیئت‌های ما وابسته بودن به این اداره‌کل است که با این وجود منابع آنها محدود بوده و باید همچون استان‌های دیگر منابع خود را از جاهای دیگر با اسپانسر خوب تأمین کنند.

وی در ادامه گفت: از 9 مورد تعیین شده منابع مالی هیئت‌ها، اداره‌کل ورزش و جوانان یکی از این منابع می‌باشد که هیئت‌ها نباید با این دید جلو بیایند که اگر اداره‌کل اعتبار داد کار می‌کنیم وگرنه کار را تعطیل خواهیم کرد که اگر این گونه است تا دیر نشده از هم‌اکنون باید انصراف خود را اعلام کنند.

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درخواست‌ها و مشکلات هیئت کبدی این استان را بحث تشک برای تمرین ورزشکاران، آموزش جهت ارتقاء سطح ورزشکاران و مربیان، دعوت از مدرسین خارجی به کهگیلویه و بویراحمد، حمایت مالی فدراسیون و دعوت از ورزشکاران به تیم ملی عنوان کرد.

خاضع استان کهگیلویه و بویراحمد را مستعد در برخی رشته‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: در بسیاری از رشته‌های تیمی و انفرادی که نیاز به قدرت جسمانی و آمادگی بدنی بالا بوده این استان می‌تواند حرف‌های زیادی در سطح کشور برای گفتن داشته باشد.

این مسئول افزود: در رشته‌های ورزشی همچون کبدی پیشینه‌های سنتی در این استان وجود دارد که می‌توان پیش‌زمینه موفقیت در چنین رشته‌هایی باشد چرا که به عنوان نمونه رشته کبدی تا اندازه‌ای با برخی رشته‌های ورزشی بومی و محلی ما قرابت دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول