اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مسابقات آسیایی

تمرینات آمادگی تیم ملی کبدی ایران در مراغه آغاز شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کبدی ایران گفت: این تمرینات سومین مرحله آمادگی تیم ملی کبدی ایران برای مسابقات آسیایی پاکستان است.

تمرینات آمادگی تیم ملی کبدی ایران در مراغه آغاز شد

مجید بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار کرد: این تمرینات با حضور 20 ورزشکار از اول مهر آغاز شده و تا هشتم مهر در استادیوم چمن ورزشگاه تختی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از کل ورزشکاران دعوت شده 12 ورزشکار دوم آبان به مسابقات آسیایی پاکستان اعزام خواهند شد، افزود: تمرینات تیم ملی کبدی از سه ماه پیش آغاز شده و تا پایان مهر نیز با برگزاری سه اردوی دیگر ادامه خواهد داشت.

نخستین دوره مسابقه‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا، سال گذشته به میزبانی کشورمان در شهر تبریز برگزار شد و تیم کشورمان پس از تیم‌های هندوستان و پاکستان در مکان سوم جهان و آسیا قرار دارد.

سرکل کبدی (کبدی دایره) در فضایی باز بر روی چمن یا زمین خاکی در دو وقت 20 دقیقه‌ای مفید برگزار می‌شود و هشت بازیکن در زمینی به شکل دایره با قطر 44 متر حاضر می‌شوند که پنج بازیکن در خط دفاعی قرار می‌گیرند و سه بازیکن نیز فقط وظیفه حمله در بازی را بر عهده دارند.

در پایان مسابقه، مجموع امتیازات دو نیمه، تیم برنده را مشخص خواهد کرد.

پیش از این ملکان میزبان دو دوره اردوی تیم ملی بوده است.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول