اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

عده‌ای از مسئولان در فتنه 88 با غرب هم صدا شدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه 88 عده‌ای از مسئولان با غرب هم صدا شدند.

عده‌ای از مسئولان در فتنه 88 با غرب هم صدا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کریمی‌قدوسی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان سپاه در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اظهار کرد: پیشکسوتان به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مخلصانه و مقدس هستند و این افراد سرمایه‌های آینده انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی افزود: انتقال تجارب پیشکسوتان و آشنایی آنان با مسائل روز جهان گنجینه‌ای است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشکسوتان سپاه، کسانی هستند که آرمان‌های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی را حفظ کرده‌اند و تغییردهنده فضای جنگ در دفاع مقدس بودند.

عضو کمیسیون امنیتی ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عصاره تمام بیانات امام خمینی(ره) درباره انقلاب جملاتی بود که مرداد 1367 به مسئولان نظام فرمودند که مسئولان ما باید بدانند که انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست بلکه نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام که پرچمدار آن امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: در فتنه 88 که عده‌ای از مسئولان با غرب هم صدا شدند سوء‌استفاده از مسئولیت خود بود و در این رابطه جمله فرمایشات امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار ندادند.

کریمی گفت: همچنین علت کج‌روی بعضی از مسئولان را عدم تمکین از فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری برای قدرت‌طلبی به هر نحوه ممکن می‌دانیم.

عضو کمیسیون امنیتی ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحمل بار امانت جمهوری اسلامی بسیار سنگین است و فقط کسانی می‌توانند آن را تحمل کنند که از جنس شهداء باشند و کسانی می‌توانند در این راه قدم بردارند که پیروان راه این دلاور مردان در هشت سال دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول