اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

برائت از مشرکان آیینه قدرت‌نمایی امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: فریاد برائت از مشرکان در موسم حج، آیینه قدرت مسلمانان در برابر کفار و از مهم‌ترین پیام‌های حج ابراهیمی است.

برائت از مشرکان آیینه قدرت‌نمایی امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به ایام پرشکوه حج اظهار کرد: حج از ارکان دین و پایگاه اجتماع مسلمانان در سرزمین وحی و نشان قدرت و وحدت مسلمانان در برابر کفار است.

وی ادامه داد: مناسک حج همه در راستای تثبیت ایمان و معرفت شخصی و اجتماعی امت اسلامی است.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه حضور میلیون‌ها مسلمان در موسم حج، فرصت مناسبی برای تجمع آحاد مختلف جامعه اسلامی صرف‌نظر از نژاد، رنگ و پوست است، تصریح کرد: برائت از مشرکان از وظایف سیاسی حج است که حجاج باید به وظیفه خود برای برائت از مشرکان، آمریکا و صهیونیست عمل کنند.

شمس‌الدین افزود: امسال مراسم حج و برائت از مشرکان با توجه به هتاکی‌های دشمنان اسلام نسبت به قرآن، ساحت پیامبر اکرم (ص) و اهانت به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی با سال‌های دیگر تفاوت اساسی دارد.

وی سکوت کشورهای اسلامی در برابر اهانت دشمنان به اسلام و حمایت آنها از جنایات آمریکا و صهیونیسم را محکوم کرد.

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: فریاد برائت از مشرکان در موسم حج، آیینه تمام‌نمای قدرت مسلمانان در برابر کفار و منافقان و از مهم‌ترین پیام‌های حج ابراهیمی است.

شمس‌الدین تاکید کرد: مراسم برائت از مشرکان باید با حضور مسلمانان کشورهای اسلامی پررنگ‌تر برگزار شده تا انسجام و وحدت مسلمانان در برابر دشمنان اسلام تثبیت شود.

وی به مناسبت‌های هفته من جمله روز جهانی ناشنوایان و سالمندان، روز جهانی دریانوردی و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نظم و امنیت و آسایش روانی مردم مرهون زحمات و فداکاری‌های پرسنل نیروی انتظامی است که برای برقراری آرامش و ارتقای امنیت عمومی تلاش می‌کنند.

امام جمعه بشرویه اضافه کرد: حفظ امنیت اسلامی و اجتماعی از اساسی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و سبب افزایش اعتماد و مشارکت عمومی می‌شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول