اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

اِعمال جرائم رانندگی در زنجان 37 درصد کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش اِعمال جرائم راهنمایی و رانندگی در سطح استان زنجان، درصد این کاهش را 37 درصد اعلام کرد.

اِعمال جرائم رانندگی در زنجان 37 درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراد جعفری ظهر امروز در مراسم معرفی شهروندان قانون‌مدار و نمونه‌های ترافیکی استان زنجان با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف سنگینی را در تامین امنیت مردم بر عهده دارد.

وی برقراری امنیت و اطمینان خاطر مردم را از افتخارات نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: آرامش مردم نهایت آرزوی این نیرو است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان شعار روز نخست نیروی انتظامی را پلیس، قانون اقتدار و انضباط اعلام کرد و گفت: همراهی مردم از سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی از بررسی آمارهای ترافیکی برای ارزیابی خبر داد و افزود: بررسی آمار ترافیکی بیانگر کاهش اِعمال جرائم رانندگی دارد.

جعفری میزان کاهش اعمال جرائم رانندگی را 37 درصد اعلام کرد و گفت: کاهش اعمال جرائم ناشی از توجه و احترام مردم به قانون در جامعه است.

این مسئول اجرای قانون را ناشی از خواست مردم عنوان کرد و تصریح کرد: تصویب و عملیاتی شدن قانون به خواست مردم صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان حرکت دنده عقب در آزاد راه‌ها را از مشکلات موجود در بین رانندگان اعلام کرد و گفت: برخورد با این نوع تخلفات باید به صورت جدی انجام شود.

وی به کاهش تلفات رانندگی در سطح کشور اشاره کرد و یادآور شد: کاهش تلفات مرهون افزایش فرهنگ عمومی مردم است.

جعفری تاکید کرد: کاهش تلفات در هر جامعه‌ای مرهون اجرای قانون در آن جامعه است و ادامه داد: قانون‌مداری از سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی است.

این مسئول موتورسواران ناقض قانون را از دیگر مشکلات ترافیکی اعلام کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای ارتقای فرهنگ این قشر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول