اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

وحدت میان مسئولان گره‌گشای بسیاری از مشکلات است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت میان مسئولان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد و همدلی باید لازمه خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم باشد.

وحدت میان مسئولان گره‌گشای بسیاری از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور ظهر امروز در جمع ائمه جمعه شهرهای شهرستان مبارکه اظهار کرد: آمار و ارقام نمی‌تواند به تنهایی گویای عملکرد یک مسئول در حوزه اشتغال باشد بلکه باید فرصت‌های شغلی در این شهرستان وجود داشته باشد تا قابل باور شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف در این شهرستان را می‌توانیم با تعاملات صنایع، نهادهای دولتی و مردم به راحتی مرتفع کرد و سبب آبادانی این شهرستان شد.

این نماینده مجلس گفت: درصدد تشکیل یک اتاق فکر با حضور نخبگان و کارشناسان و افراد صاحب نظر در شهرستان هستیم تا بتوانیم از خرد جمعی و افکار، ایده‌ها و اندیشه‌های صاحبان فکر و نظر و خودداری از یکجانبه گرایی و به عنوان یک بازوی قوی استفاده کنیم.

در پایان ائمه جمعه شهرهای شهرستان مبارکه خواستار برنامه‌ریزی صحیح و به موقع در مورد تفکیک جنسیتی دانشجویان دانشگاه‌ها، تسریع در احداث و راه‌اندازی باغ بانوان، توجه به بافت‌های دینی، مذهبی و تقویت نیروهای ارزشی شدند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول