اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

اقدام مضحک نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل ناشی از درماندگی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اقدام مضحک نخست وزیر رژیم اشغالگر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ناشی از درماندگی این رژیم پوشالی برای مقابله با پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

اقدام مضحک نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل ناشی از درماندگی است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به استقبال و حمایت کشورهای دیگر و نهادهای بین‌المللی از مواضع به حق کشورمان در زمینه‌های مختلف افزود: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در مقابل استدلا‌ل‌های قوی و عدالت‌خواهانه جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن ندارند.

وی تاکید کرد: تقویت نهادهای بین‌المللی و حفظ استقلال آنها از سیاست‌های راهبردى ایران در رابطه با این نهادها برای مدیریت جهان و تنظیم روابط جوامع مختلف به شمار می‌آید و این رویکرد مخالف دیدگاه کشورهایی است که خواستار استفاده ابزاری از سازمان ملل متحد و نهادهای وابسته به آن هستند.

این کارشناس روابط بین‌الملل انجام گفت‌وگوهای مستقیم هیئت ایرانی با مقامات سایر کشورها را از دستاوردهای مهم شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد دانست.

وی افزود: اینگونه مذاکرات در خنثی‌سازى توطئه‌های دشمنان بسیار موثر بوده و موجب همراهی دیگر کشورها با دیدگاه‌های ایران شده است.

شایق گفت: انتظار ملت‌ها از سازمان ملل متحد، ایفای نقش موثرتر این سازمان در حفظ صلح و امنیت برای همه مردم جهان و دفاع از حقوق ملت‌هاست که این نکته همواره در صدر مطالبات ایران بوده و توسط رؤسای جمهور کشورمان در نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح شده است.

وی، تهدیدات رژیم اشغالگر علیه ایران را ناشی از معیارهای دوگانه برخی از کشورها در مورد مقوله حقوق ملت‌ها دانست.

وی افزود: آمریکا از یک طرف طرح‌های جدیدی برای بمب‌های هسته‌ای خود اتخاذ کرده و از اسرائیل که دارای تعداد زیادی کلاهک هسته‌ای است حمایت می‌کند و از سوی دیگر ایران را به خاطر پافشاری بر حقوق مسلم خود مبنی بر استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تحت فشار قرار می‌دهد که این همان نظام سلطه و مناسبات ظالمانه است.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با ناتوان خواندن رژیم نژادپرست صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در صورت هرگونه حمله احتمالی به منافع ملت ایران، مردان و زنان شجاع و سلحشور این سرزمین به همراه نیروهای مسلح پاسخ کوبنده و بنیان‌کنی به متجاوزان خواهند داد. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول