اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اسرائیل انتقام شکست برابر لبنان را از سوریه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید با بیان اینکه دولت سوریه با گشودن مرزهای خود در جریان جنگ 33 روزه به روی لبنان، تلفات لبنانیان در آن جنگ را کاهش داد، گفت: اسرائیل می‌خواهد انتقام شکست برابر لبنان را از سوریه بگیرد.

اسرائیل انتقام شکست برابر لبنان را از سوریه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس ار ارومیه، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان در همایش حمایت از مقاومت مردم و دولت سوریه که با حضور سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران، ائمه جمعه و جماعات، طلاب و روحانیون، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و اندیشمندان آذربایجان‌غربی در سالن اجتماعات اداره برق برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ به دنبال شکست تلخی که در لبنان و فلسطین متحمل شدند، برای انتقام از آن شکست تلاش می‌کنند تا این بار در سوریه به منافع خود دست یابند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با این دیدگاه که پیروزی لبنان و فلسطین، پیروزی ایران و سوریه است می‌خواهد انتقام این پیروزی را از سوریه بگیرد، افزود: در جنگ 33 روزه لبنان، صدها هزار لبنانی از مرزهای جنوب لبنان وارد خاک کشور سوریه شدند و به دلیل اینکه دولت سوریه مهاجران را پذیرفت، تلفات و تعداد کشته‌ها با وجود بمباران وسیع در جنوب لبنان کم شد.

رحیمیان زنده ماندن صدها هزار لبنانی را در سایه حمایت سوریه دانست و تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانان و مزدورانش، موجودیت خود در جریان بیداری اسلامی را در خطر می‌بینند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما مطمئن هستیم که دولت و مردم سوریه در این مبارزه نیز به خوبی پیروز خواهند شد و طعم تلخ شکست را به دشمنان مقاومت تحمیل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تروریست‌ها در ماه‌های گذشته اعمال فجیعی را در سوریه علیه مردم این کشور انجام داده‌اند که این امر با پاسخ کوبنده ملت و دولت سوریه مواجه شده و می‌شود.

رحیمیان با اشاره به جایگاه سوریه در معادلات منطقه‌ای به ویژه در حوزه مقاومت گفت: سوریه به دلیل حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان توسط ایادی استکبار جهانی مورد هجوم واقع شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا از اعمال تروریستی در سوریه حمایت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به کشورهای آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی و همچنین برخی کشورهای منطقه از جمله آل سعود اشاره کرد.

رحیمیان با یادآوری شکست مفتضحانه اسراییل در جنگ 33 روزه از حزب الله لبنان گفت: اسراییل و غرب به دنبال انتقام‌گرفتن از آن شکست هستند که هرگز پیروز نمی‌شوند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران اذعان داشت: با همراهی تمامی مردم سوریه و اقتدار روزافزون دولت سوریه، شاهد پیروزی قریب الوقوع بر تروریست‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول