اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

وقایع 8 سال دفاع مقدس را با زبان علم نمی توان بیان کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: وقایع هشت سال دفاع مقدس را با زبان علم نمی‌توان بیان کرد.

وقایع 8 سال دفاع مقدس را با زبان علم نمی توان بیان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهدی صدیق بعدازظهر امروز در جلسه مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی ملت آزاده ایران برای دفاع از نوامیس الهی رفتند و حضور در جبهه‌های جنگ نشان دهنده این بود که ما همه مسائل را در قبال امام و رهبر و دین‌مان‌ حل کرده بودیم.

وی با بیان این که بسیاری از رشادت‌ها را با زبان علم نمی‌شود بیان کرد، افزود: با نگاهی عمیق به صحنه‌های دفاع مقدس در گذشته برای بسیاری از افراد عجیب است که رزمندگان اسلام با دستان خالی چنین صحنه‌هایی را آفریدند و وقتی عملکرد هشت ساله دفاع مقدس را مطالعه می‌کنیم شاهد آن خواهیم بود که در این راه یک امداد غیبی وجود داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) یادآور شد: در زمان جنگ مستکبران با تمام توان خود و با یاری دوستانشان با همه قوا در صحنه حضور داشتند و رزمندگان ما با دستان خالی در برابر آنان ایستادند و این چیزی جز ایمان قلبی آنان به خدا نبود چرا که ما در گذشته شاهد صحنه‌هایی بودیم که زبان نمی‌تواند آنان را بیان و تداعی کند.

وی با اشاره به رخداد‌های مهم جهان در طول تاریخ اسلام خاطرنشان کرد: در طول تاریخ رخداد‌هایی مانند بعثت پیامبر(ص) و غدیر خم و... رخ داده و انقلاب اسلامی ما نیز از وقایع بسیار مهمی است که با جنگی که در آن زمان به ما تحمیل کردند در ذهن همگان ماندگار شد و یادآوری آن جزء افتخارات ما است.

صدیق افزود: در زمان جنگ تحمیلی چند مولفه دست در دست هم داد و ما را به پیروزی رساند و این مولفه‌ها شامل وجود امام(ره) که مهم‌ترین دلیل و بعد از آن ملتی خوب و همدل بود که با وحدت خود توانستند رویاروی دشمنان بایستند و در نهایت دین‌مداری مردم که در همه وجودشان نهفته بود و همه این‌ها واقعه انقلاب را در تاریخ به ثبت رساند.

وی در پایان سخنانش گفت: حضور ما امروز در این مجمع بسیار مورد نیاز است چرا که دیدن هم و زنده کردن خاطرات گذشته و یادآوری هدفی که عمر ما در راه رضای خدا و در خدمت به مردم صرف شده باعث می‌شود تا وحدت خود را بیشتر کرده و در راه خدمت به جامعه بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول