اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی:/1

هوا ناجا به انواع بالگردهای هجومی و ترابری تجهیز شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات هواپیمایی نیروی انتظامی از تجهیز هوا ناجا با انواع بالگردهای هجومی و ترابری خبر داد.

هوا ناجا به انواع بالگردهای هجومی و ترابری تجهیز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد مرادیان ساعاتی پیش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای هواپیمایی نیروی انتظامی که با حضور مسئولان و فرماندهان کشوری و لشکری در پادگان شهید آریایی‌فر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: هواپیمایی ناجا به فضل خدا با هواپیماهای نیمه سنگین مجهز شده است که در آینده هوا ناجا می‌تواند نقش موثرتری را ایفا کند.

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی از تجهیز هوا ناجا با انواع بالگردهای هجومی و ترابری خبر داد و افزود: امروز ما مدعی هستیم که به عنوان یک واحد هوایی در مجموعه نیروهای مسلح و واحدهای پروازی نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای را در امنیت کشور برعهده داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مجموعه هوا ناجا از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند رسالت خودش را به خوبی انجام دهد.

مرادیان با بیان اینکه هواپیمایی نیروی انتظامی در حال حاضر در 12 استان کشور حضور فعال دارد، تاکید کرد: وسایل پرنده ما در 12 استان کشور در حال پرواز است و به انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم غیور ایران اسلامی می‌پردازد.

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی در ادامه نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذار هوا ناجا در طرح‌های نوروزی و تابستانی راهور را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: به گفته مسئولان مجموعه راهور حضور بالگردها در مبادی ورودی و خروجی شهرهای جمعیت پذیر تعیین‌کننده بود و در کاهش حوادث و سوانح تاثیرگذار بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات هواپیمایی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی که امسال در مجموعه شهید آریایی‌فر برپا شده، گوشه‌ای از تلاش‌ها، فعالیت‌ها و زحمات کارکنان هوا ناجا را به نمایش در آورده است.

مرادیان بیان داشت: این نمایشگاه با همکاری سایر رده‌ها و همکاران ما در نیروی انتظامی همچون پلیس راهور، یگان ویژه و ... برگزار شده است و امکانات و تجهیزات که برای انجام ماموریت‌ها در اختیار نیروی هوایی ناجا قرار دارد به نمایش گذاشته شده است.

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی تاکید کرد: در سنوات گذشته این نمایشگاه در مجموعه قلعه مرغی برگزار می‌شد که با استقبال و اقبال خوبی روبرو می‌شد و مخاطبان زیادی را به خودش جلب می‌کرد و امروز که در این مجموعه جدید مستقر شدیم توفیق این را یافتیم که دستاوردها و تجهیزات هواپیمایی ناجا را با برپایی نمایشگاهی در شهرری برای مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول