اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی سلماس:

نیروی انتظامی به دنبال اقتدار نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی سلماس گفت: نیروی انتظامی به دنبال اقتدار نرم بوده که همان رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی است.

نیروی انتظامی به دنبال اقتدار نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس شاهرخ بختیاری صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود ضمن تبریک این هفته با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف سنگینی را در تامین امنیت مردم برعهده دارد.

فرمانده نیروی انتظامی سلماس با اشاره به ایجاد زمینه و بستر مناسب برای آشنا‌سازی بیش از پیش شهروندان با وظایف و ماموریت‌های پلیسی با رویکرد جدید ناجا، اضافه کرد: ارتقای تعامل میان پلیس و مردم، تشریح و تبیین و ارائه آموزش‌های موثر و کار‌آمد در پیشگیری و کاهش جرائم‌ موثر است به طوری که ارتقای امنیت و اجرای صحیح قوانین و مقررات اجتماعی در قالب اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی از جمله اهداف مهم بزرگداشت هفته ناجا دانست.

بختیاری تامین نظم و امنیت برای ناجا را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: نیروی انتظامی به دنبال اقتدار نرم بوده و اقتدار نرم همان رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی است و با سرمایه‌های اجتماعی مفهوم پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی سلماس با اشاره به اینکه توجه و تقویت پژوهش در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، توسعه زیرساخت‌ها و زیربناهای اجتماعی، سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی محسوب می‌شود، افزود: سرعت در ارائه خدمات انتظامی و ارتقای توان عملیاتی از دیگر سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی است.

بختیاری با اشاره به اینکه امروز حوزه جرایم از جرایم سنتی و ساده گذشته و به جرایم تکنیکی روی آورده است، یادآور شد: کنترل مقتدرانه پلیس در عناصر امنیت اجتماعی، کنترل ترافیک و نظم شهری، تامین امنیت مرزها و حفظ منابع ملی نیازمند استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی، فناوری روز، دانش پیشرفته و ابزارهای مرتبط است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول