اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک اعتبارات ملی

نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی در قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی قم به بهره‌برداری رسید.

نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم بهره‌برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی قم با حضور مدیر کل امور فرهنگی مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به چگونگی ساخت نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی قم بیان داشت: این زمین از طرح‌های ورزشی است که در مدت کمتر از سه ماه احداث و آماده بهره‌برداری شد.

عباس جهان‌بینی افزود: عملیات ساخت نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی قم از تیر ماه سال جاری و از اعتبارات ملی آغاز شد و برای این منظور 130 میلیون تومان هزینه شده است تا بخشی از نیازهای ورزشی بخش کهک به فضاهای ورزشی برطرف شود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح، بخش کهک از امکانات و فضاهای ورزشی بسیار مناسبی برخوردار شد و با توجه به فعالیت چشمگیر اداره ورزش و جوانان این شهر در توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی، انتظار داریم به زودی شاهد موفقیت‌های ورزشکاران این بخش در رشته‌های مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با توجه به اهداف دولت، توسعه فضا و امکانات ورزشی در نقاط محروم به خصوص روستاها از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری است و به همین خاطر در روزهای اخیر دو طرح روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه نخستین زمین چمن مصنوعی ورزش روستایی قم در روستای خاوه بخش کهک در 1500 مترمربع زمین احداث شده است خاطر نشان کرد: این بیست و یکمین طرح ورزشی روستایی است که در چهار سال اخیر احداث شده و در اختیار مردم ورزش‌دوست روستاها و بخش‌های تابعه قم قرار گرفته است.

جهان‌بینی عنوان کرد: در حال حاضر هفت طرح ورزشی روستایی دیگر نیز در دست احداث هستند و با بهره‌برداری از آنها تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده، خدمات‌رسانی مطلوب به ورزشکاران صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه احداث اماکن ورزشی جدید در روستاها و بخش‌های تابعه قم به صورت عادلانه صورت می‌گیرد، با بهترین کیفیت و امکانات لازم می‌تواند خدمات خوبی را در حوزه ورزش به مردم این بخش‌ها ارائه کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول