اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تربیت‌بدنی

زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه تختی مشهد همزمان با هفته تربیت‌بدنی در مهرماه امسال خبر داد.

زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مسعود عوض‌زاده اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد بالغ بر 3میلیارد و 900 میلیون ریال است.

وی افزود: با بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه تختی مشهد می‌توانیم مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال کشور را علاوه بر ورزشگاه ثامن در این ورزشگاه نیز برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد خریداری شده و پیمانکار در مرحله زیرسازی لایه این چمن قرار دارد.

سرپرست اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از بهره‌برداری پیست موتورسواری ویرانی در صورت تخصیص اعتبار همزمان با دهه‌ فجر امسال خبر داد و یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته برای بهره‌برداری کامل از این پیست بالغ بر 5 میلیارد ریال است.

عوض‌زاده با بیان اینکه در حوزه ورزش و جوانان خراسان‌رضوی پروژه مهر ماندگار وجود ندارد، تصریح کرد: پروژه‌های ورزش سفرهای اول و دوم هیأت دولت به استان، به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در دور سوم سفر هیأت دولت به استان پروژه‌ای در ورزش به تصویب نرسید، گفت: در سفر چهارم رییس‌جمهور به خراسان‌رضوی 8 پروژه ورزشی برای استان تعریف شده است که در مرحله مطالعه قرار دارد.

سرپرست اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: احداث سالن شش هزار نفری ثامن در مشهد، احداث سالن 15 هزار نفری در سبزوار، تکمیل استخرهای سرپوشیده در شهرستان‌های تربت حیدریه، فریمان، نیشابور، مشهد و خلیل آباد و تکمیل ورزشگاه‌های 1800 نفری گناباد و کاشمر از جمله پروژه‌های ورزشی مصوب سفر چهارم هیأت دولت به استان است.

عوض‌زاده عنوان کرد: تکمیل پیست دو و میدانی، سالن ژیمناستیک و کشتی در مشهد، احداث سالن‌های ورزشی آقایان و بانوان در شهرستان‌های باخرز، طرقبه و شاندیز، جغتای، جوین، خوشاب و زاوه، احداث سالن ورزشی ویژه خواهران در شهرستان‌های بجستان و فیروزه و احداث سالن ورزشی پسران در نیشابور از دیگر پروژه‌های سفر چهارم هیأت دولت به استان است.

وی احداث سالن هفت هزار نفری هندبال سبزوار و سالن سنگ‌نوردی اختصاصی بانوان در نیشابور را از دیگر پروژه‌های مصوب سفر چهارم هیأت دولت به استان اعلام کرد و افزود: در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه‌ها تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول