اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان:

دانش‌آموزان برای برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: از دانش‌آموزان و والدین انتظار داریم برای برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند.

دانش‌آموزان برای برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده صبح امروز در بازدید از مدارس برازجان اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین امنیت جامعه دارد و در دشتستان شاهد تلاش شبانه‌روزی این نیرو هستیم.

وی افزود: برای ایجاد امنیت نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم و به فضل خدا در چند سال گذشته در دشتستان اقدامات خوبی انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی دشتستان با بیان اینکه دانش‌آموزان برای برقراری امنیت با پلیس همکاری کنند خاطر نشان کرد: این همکاری موجبات تقویت امنیت در مدارس را فراهم می‌کند.

محمودزاده تأمین و حفظ نظم و امنیت و تلاش برای استقرار آن در جامعه را از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: خانواده و مدرسه، نقش بسیار مهمی در برپایی امنیت در جامعه دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در طول شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به مردم است تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با هوشیاری تمام مراقب اطراف خود باشند و هرگونه اطلاعات و موارد مربوط به کارهای خلاف را به مدیران خود اطلاع دهند.

محمودزاده از دانش‌آموزان خواست تا هنگام رویارویی با هر گونه تخلفی در خارج از محیط مدرسه، مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند تا نیروی انتظامی با همکاری آنها با افراد متخلف برخورد کند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است و در ایجاد امنیت نقش مهمی دارد.

عباسعلی اسدی بیان کرد: از دانش‌آموزان انتظار داریم برای ایجاد امنیت پایدار همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

در این مراسم نمایشگاهی به مناسبت هفته نیروی انتظامی برپا شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول