اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

ارتقای سطح فرهنگ عمومی از اهداف نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی از اجرای طرح‌های مختلف در طول سال ارتقای سطح فرهنگ عمومی میان اقشار مختلف مردم جامعه است.

ارتقای سطح فرهنگ عمومی از اهداف نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار سرتیپ محمدعلی نصرتی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی آذربایجان‌غربی که با حضور مسئولان عالی‌رتبه استانی و شهرستانی در میدان صبحگاه نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: اعتماد مردمی به نیروی انتظامی بهترین سرمایه برای این نیرو است چراکه در شرایط کنونی به پشتوانه این اعتماد عمومی شاهد بهره‌برداری‌های اصولی از این اعتماد و ارتقای سطح کمی و کیفی طرح‌های اجرایی در ناجا هستیم.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای معرفی چهره واقعی این نیرو به مردم است زیرا با برگزاری رزمایش‌ها و برنامه‌های مختلف و همچنین برپایی نمایشگاه‌ها می‌توان اقتدار و عظمت نیروهای مسلح را به رخ دشمنان کشید.

نصرتی سرمایه اجتماعی را در گروی اعتمادسازی میان افکار عمومی دانست و تصریح کرد: کشوری دارای بیشترین اقتدار و امنیت است که پلیس در آن جامعه دارای اقتدار و برخوردار از اعتماد عمومی باشد.

وی اضافه کرد: منطق‌مداری و ایجاد رابطه دوستانه با سایر مسئولان رمز موفقیت پلیس در جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگی عمومی و جلوگیری از بسط و گسترش فرهنگ‌های غلط میان اعضای جامعه مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی بوده و ان‌شاءالله با زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسیر قدم خواهد برداشت.

وی در بخشی از سخنان خود درخواست مردم از پلیس را تنها منحصر به ایجاد امنیت عمومی بیان کرد و گفت: این امر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی و با بهره‌مندسازی این نیرو از تجهیزات روز ممکن خواهد شد، به همین دلیل باید توجه بیشتری به مقوله توانمندسازی نیروهای انتظامی در سراسر کشور شود.

نصرتی ابراز داشت: دشمن در شرایط کنونی مهم‌ترین هدف خود را غلبه بر باورها و افکار مردم قرار داده و به همین دلیل نیز نیروی انتظامی نوک پیکان را به سوی برگزاری دوره‌های مقابله با جنگ نرم و ایجاد روحیه در میان مردم قرار داده است.

وی تفرقه و تحریم را تنها بخشی از دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد و اذعان داشت: ناامید کردن مردم از خدمات دولت و همچنین ایجاد حس تنفر میان آنان مهم‌ترین راه دست‌یابی به اهداف شوم دشمنان است که در سال‌های اخیر بر آن پافشاری می‌کنند اما با هشیاری و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی کشور در این راه موفق نخواهند بود.

مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان‌غربی صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته ناجا با برگزاری برنامه‌های مختلف توسط یگان‌های نیروی انتظامی استان برگزار شد و در پایان این مراسم نیروهای حاضر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول