اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‏آباد خبر داد

اعزام 7 هزار دانش‎آموز خرم‌آباد به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‏آباد از اعزام هفت هزار دانش‎آموز این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام 7 هزار دانش‎آموز خرم‌آباد به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد، مرتضی ولی‎پوری امروز در جلسه‎ای که به منظور هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور و با حضور مسئولان شهرستانی تشکیل شد، گفت: در سال تحصیلی جاری هفت هزار دانش‎آموز در شهرستان خرم‎آباد در 16 مرحله در قالب راهیان نور از 16 آبان تا 20 اسفند به مناطق جنگی اعزام می‎شوند.

وی هدف از اعزام دانش‎آموزان به مناطق جنگی را ترویج فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کرد.

فرماندار خرم‏آباد با اشاره به همکاری مشترک سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در اعزام کاروان راهیان نور، عنوان کرد: نسل جدید سرمایه‏هایی هستند که رشادت‏ها و دلاوری‏های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ندیده‏اند و بر خود واجب می‏دانیم که با برنامه‏ریزی دقیق و مستمر، اعزام آنها به مناطق جنگی و آشنایی با فضای عملیاتی که نقش مهمی در شکل‎گیری شخصیت دانش‏آموزان دارد را فراهم کنیم.

ولی‎پوری اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس، راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی به شمار آمده و به همت مسئولان هر ساله از نظر کمی و کیفی غنی‎تر می‎شود، بنابراین دفاع مقدس هنوز به پایان نرسیده و در دفاع از مرزهای فرهنگی باید نیروهای ارزشی را پرورش دهیم.

فرماندار خرم‏آباد بیان کرد: از اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تأثیرگذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان و نوجوانان است و با توجه به اینکه در این کار هیچ الزامی وجود ندارد، هر ساله تعداد جوانانی که با شور و علاقه در این اردوها شرکت می‎کنند، بیشتر می‎شود.

وی از اعزام کاروان راهیان نور به عنوان حرکتی ماندگار یاد کرد و افزود: این کار فرهنگی در سال‏های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندانمان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول