اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال:

انتخابات هیئت فوتبال استان فارس قانونی بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال فارس قانونی بوده است و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

انتخابات هیئت فوتبال استان فارس قانونی بوده است

علی کفاشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: زمانی که اکثر اعضای مجمع برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند، برگزاری مجمع، قانونی و لازم بوده است.

وی درباره حواشی ایجاد شده در مجمع هیئت فوتبال فارس افزود: صحبت‌هایی از قبل بین مسئولان مطرح شده بود که مدارک برخی کاندیداها ناقص است لذا برای رفع شبهات مدارک را بررسی کردیم و مشکلی وجود نداشت.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع فوتبال فارس با قدرت تشکیل شده است و اعضای جدید با اکثریت آرا انتخاب شده‌اند.

کفاشیان همچنین درباره مسائل پیش آمده قبل از انتخابات و تماس‌هایی که برای لغو مجمع گرفته شده بود، تصریح کرد: این اقدامات از لحاظ اخلاقی صحیح نیست و زمانی که مجمع تصمیم به انتخاب یک نفر می‌گیرد باید به خواسته آنها احترام بگذاریم.

به گزارش فارس، مجمع انتخابات هیئت فوتبال فارس روز گذشته در شیراز با حضور رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها و دیگر اعضای مجمع برگزار شد و هادی آیت‌اللهی به مدت چهار سال دیگر سکاندار فوتبال فارس شد.

این انتخابات در حالی برگزار شد که غلامرضا کمانه مدیر‌کل ورزش و جوانان فارس و محمدرضا هاشمی‌نژاد معاون توسعه ورزش و جوانان فارس معتقد بودند این انتخابات از وجاهت قانونی برخوردار نیست و مجمع باید در موعد دیگری برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس و معاون وی به نشانه اعتراض سالن را ترک و از دادن رای خودداری کردند.

همچنین محمد منصوری یکی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در وقت قانونی که برای معرفی برنامه‌هایش به وی داده شده بود، این انتخابات را غیرقانونی و خلاف واقع خواند و پس از درگیری لفظی با رئیس فدراسیون جلسه را ترک و انصرافش را از کاندیداتوری در انتخابات هیئت فوتبال فارس اعلام کرد.

در پایان محمد ناظم‌الشریعه تنها رقیب آیت‌اللهی برای سمت ریاست هیئت فوتبال فارس در سخنانی کوتاه انصرافش را از نامزدی پست هیئت فوتبال این استان اعلام کرد و انتخابات به سرعت برگزار شد.

در این انتخابات از 38 رای اخذ شده هادی آیت‌اللهی با کسب 35 رای موافق پیروز انتخابات لقب گرفت و مجمع به پایان رسید.

هادی آیت‌اللهی در کنار احراز سمت ریاست هیئت فوتبال فارس به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون نیز در فوتبال ایران شاغل است و تجربیات بسیاری در مدیریت فوتبال و اجرای طرح آسیا ویژن دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول