اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان خبر داد

اجرای 24 برنامه متنوع بمناسبت هفته کودک در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آبادان از اجرای 24 برنامه متنوع در مراکز چهار گانه کانون پرورش فکری منطقه خبر داد.

اجرای 24 برنامه متنوع بمناسبت هفته کودک در آبادان

مازیار محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته کودک و از 15 مهر ماه سال جاری 24 برنامه متنوع در چهار مرکز کانون پرورش فکری شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری ایستگاه نقاشی عمومی در فضای باز، بازدید و اجرای برنامه برای کودکان در بیمارستان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده کانون پرورش فکری شماره یک آبادان است.

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان ادامه داد: جنگ شادی، کارگاه ساخت حشرات،مسابقه دو و میدانی اعضای پس کانون و نامه‌ای به والدین برای اعضای دختر در کانون شماره دو اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری شماره سه و چهار آبادان گفت: اجرای بازی های محلی، پرواز بادبادک‌ها، مسابقه قایق‌های صلح و شادی، اجرای نمایش خلاق از برنامه‌های دیگر این دو مرکز است.

محمدزاده افزود: همچنین کانون‌های پرورش فکری کودک خرمشهر با 17 برنامه، اروندکنار با چهار، مرکز منیوحی سه و شادگان هفت برنامه به استقبال هفته کودک می‌روند.

وی ادامه داد: هفته کودک از 15 مهر ماه سال جاری در شهرستان آبادان همزمان با کانون‌های پرورش فکری کشور با اجرای برنامه‌های مختلف و با همکاری شبکه بهداشت، بهزیستی و آموزش و پرورش برنامه‌های خود را برگزار می‌کند.

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان آبادان در پایان گفت: توجه به خواسته‌‌های معقول کودکان و رشد استعدادهای آنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری کودکان را برای رسیدن به بالندگی در آینده یاری می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول