اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کارگردانی داود رجبی

فیلم «مامان، بابا مریضه» به جشنواره فیلم کودک راه یافت

خبرگزاری فارس: فیلم «مامان، بابا مریضه» به کارگردانی داوود رجبی به بخش مسابقه بیست ‌و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافت.

فیلم «مامان، بابا مریضه» به جشنواره فیلم کودک راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم «فیلم مامان، بابا مریضه» بیانگر تلاش دختر ناشنوایی است که برای بهبودی پدر بیمارش تلاش می‌کند که در ادامه فیلم دختر با مادرش به دلیل کمک نکردن به پدر درگیر می‌شود.

نویسندگی، کارگردانی، تصویربرداری و نورپردازی این فیلم را داوود رجبی، صدابرداری را سیف‌الله یزدانی، تدوین و صداگذاری را مریم سادات فرهادی بر عهده داشتند.

شقایق امیریان، لیلا صداقت و اسماعیل میرزایی از جمله کسانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

رجبی هنرمند جوان قمی است که تولید فیلم‌های کوتاه نقاشی من، آقکند، نخستین سال نو، گل و... را از سال 85 تاکنون در کارنامه خویش دارد.

وی تاکنون در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، سی‌و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و بیست‌ و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان با فیلم آقکند و ششمین جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با فیلم گل حضور یافته است.

این کارگردان جوان قمی در این مدت کوتاه توانسته است جایزه سوم کارگردانی سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی رشد، جایزه بهترین فیلم داستانی از سومین جشنواره رحمت، جایزه بهترین فیلمنامه از سومین جشنواره رحمت، دیپلم افتخار کارگردانی از چهارمین جشنواره رویش، رتبه سوم بخش کارگردانی از جشنواره دانشجویی، جایزه بهترین تصویربرداری از دومین جشنواره ستایش و ... را از آن خود کند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول