اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی:

همایش همیاران پلیس در اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سومین همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌‌یاران ترافیک استان مرکزی در اراک برگزار شد.

همایش همیاران پلیس در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ظهر امروز در این همایش با اشاره به اینکه اولین و مهم‌ترین راه اجتماعی شدن از مدارس و آموزش و پرورش شکل می‌گیرد گفت: هدف از این همایش، جلب مشارکت فرهنگیان برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای نظم و انضباط ترافیکی در سطح کشور است.

ایرج کاکاوند با بیان اینکه همیاران پلیس از ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی برخوردار هستند که حضور آنان در کاهش جرایم مؤثر است اظهار داشت: همیاران پلیس در کاهش تصادفات و منظم ‌شدن ترافیک در طول سال‌های گذشته نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند.

وی بیان کرد: امروز نیروی انتظامی با برقراری تعامل با آموزش و پرورش به خوبی توانسته است در امر نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: دوران کودکی بهترین زمان برای فراگیری آموزش است و اگر آموزشی در این دوران به کودکان داده شود، در آینده جامعه با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان اجتماعی‌ترین بخش در نیروی انتظامی شبانه‌روز خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهد گفت: امنیت جاده تضمین کننده جان افراد است و این ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی هستند که با حضور شبانه‌روزی خود در جاده‌ها و کنترل ترافیک سلامت جان و مال شهروندان را تضمین می‌کنند.

کاکاوند ادامه داد: بی‌شک نیروی انتظامی بدون مشارکت مردم هرگز نخواهد توانست در امر کاهش تصادفات و ارتقای انضباط ترافیکی موفق عمل کند که می‌طلبد مردم با تعامل خوب و سازنده با نیروی انتظامی یاری‌گر ماموران ناجا باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: اجرای طرح همیاران پلیس طی سال‌های اخیر نقش بسیار مؤثری در کاهش تصادفات جاده‌ای داشته است.

سیف‌الله کریم‌زاده اظهار داشت: اجرای این طرح به خوبی توانسته است فرهنگ ترافیکی را در جامعه نهادینه کند، چرا که دانش‌آموزان مباحث لازم را در ارتباط با قوانین راهنمایی و رانندگی فراگرفته و آن را به دیگران منتقل می‌کنند.

در این همایش از همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک نمونه استان مرکزی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول