اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

282 هزار دلار محموله بخش خصوصی صنعت تبریز به خارج صادر شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از ارسال چهارمین محموله بخش خصوصی صنعت تبریز به ارزش 282 هزار دلار به افغانستان خبر داد.

282 هزار دلار محموله بخش خصوصی صنعت تبریز به خارج صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، غلامعلی راستی با اشاره به اینکه ماشین‌آلات تولیدی در این واحد بخش خصوصی به 20 کشور جهان از جمله کانادا، ترکیه و مصر صادر شده است، گفت: ماشین‌آلات عمل‌آوری و برشته کردن محصولات خشکبار، حبوبات و بسته‌‌بندی از جمله این ماشین‌آلات است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی کالاهای ایرانی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی امری ضروری است.

راستی گفت: اجرای برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده می‌تواند موجب تسخیر بازار کشورهای مختلف شود.

وی اظهار کرد: ایجاد فضای سالم و رقابت‌پذیر برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، تخصیص اعتبارات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی از دیگر مواردی است که زمینه دستیابی به اهداف کلان اقتصادی از جمله صادرات را مهیا می‌کند.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور مقوله بسته‌بندی کالای تولیدی است، افزود: اهتمام جدی به تولید کالای با کیفیت از سوی سرمایه‌گذاران، بسته‌بندی با کیفیت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول