اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار خبر داد

فعالیت 528 واحد مرغداری گوشتی در سبزوار

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: شهرستان دارای 528 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 4 میلیون و 979 هزار قطعه پرورش در دوره پرورشی است.

فعالیت 528 واحد مرغداری گوشتی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، ولی‌الله جغتایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا مقدار 48 هزار و 436 هزار کیلوگرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف بدلیل بیماری و عوامل دیگر در کشتارگاه‌ها توسط ناظران بهداشتی دامپزشکی از چرخه مصرف خارج و معدوم شده است.

وی ادامه داد: شهرستان سبزوار دارای 528 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت چهار میلیون و 979 هزار قطعه پرورش در دوره پرورشی است که در شش ماهه سال جاری تعداد 9 میلیون و 529 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های پرورشی برای کشتار به کشتارگاه‌های طیور شهرستان و سایر شهرهای دیگر منتقل شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: با توجه به اهمیت تولید گوشت سالم در سلامت و امنیت غذایی آحاد جامعه در مدت شش ماهه سال جاری تعداد دو میلیون و 571 هزار و 699 قطعه مرغ در کشتارگاه‌های طیور شهرستان با حضور و نظارت ناظران بهداشتی دامپزشکی، کشتار مقدار چهار میلیون و 428 هزار و 479 کیلوگرم گوشت استحصالی برابر ضوابط و مقررات بهداشتی بعد از بسته‌بندی و قطعه‌بندی به بازار عرضه شده است. 

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول