اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی 18 سال

حاتمی به مقام سوم تنیس قهرمانی کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت علی حاتمی نماینده قم در کسب مقام سوم پیکارهای تنیس قهرمانی پسران کشور خبر داد.

حاتمی به مقام سوم تنیس قهرمانی کشور دست یافت

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از موفقیتی که علی حاتمی در مسابقات قهرمانی جام رمضان کشور به دست آورد و توانست در بین چهار نفر برتر تنیس کشور بایستد، بار دیگر این تنیس‌باز آینده‌دار برای ورزش قم افتخارآفرین شد.

وی افزود: علی حاتمی محصول سرمایه‌گذاری بسیار خوبی است که هیئت در گذشته بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده است و امروز ثمره آن حضور قم به عنوان یکی از استان‌های موفق تنیس کشور در رده‌های سنی پایه در مسابقات مختلف است.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: در ادامه موفقیت‌های ارزنده تنیس‌بازان قمی در مسابقات مختلف، این بار یک تنیس‌باز قمی موفق به کسب مقام سوم پیکارهای تنیس پسران رده سنی زیر 18 سال قهرمانی کشور شد.

وی اضافه کرد: امسال در مسابقات لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور، تیم اعزامی هیئت تنیس استان قم به مقام سوم دست یافت و راهی لیگ دسته اول شد، ضمن اینکه در تنیس مردان کشور نیز تیم قم حضور موفقی داشت و در رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال کشور برای نخستین بار مقام سوم کشور و در تنیس آزاد نوجوانان کشور مقام قهرمانی نصیب تنیس قم شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: در رده‌های سنی پایه نیز تیر ماه امسال میزبان مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال کشور بودیم که قم به مقام سوم دست یافت و علی حاتمی در تنیس پسران کشور افتخارآفرین شد و مقام قهرمانی تنیس زیر 18 سال آزاد کشور را کسب کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور موفق تنیسور قمی در مسابقات تنیس زیر 18 قهرمانی کشور بیان داشت: رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور با شرکت برترین تنیس‌بازان کشور در رده‌های سنی مختلف به میزبانی هیئت تنیس استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

خاتمی گفت: تیم تنیس قم نیز با ترکیبی از چهره‌های شاخص تنیس قم در این پیکارها شرکت کرد که یکی از تنیسورهای اعزامی قم در پایان مراحل مختلف این رقابت‌ها، موفق به کسب جواز صعود به مرحله نهایی شد و سرانجام با کسب مقام سوم قم را صاحب عنوانی ارزشمند در تنیس رده سنی زیر 18 سال کشور کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول