اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سبحانی‌نیا:

ایران توانمندی‌ نظامی خود را در راستای صلح منطقه به‌کار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌ نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران از لحاظ نظامی بسیار قوی است و توانمندی‌های پیشرفته نظامی خود را در راستای صلح منطقه به‌کار می‌گیرد.

ایران توانمندی‌ نظامی خود را در راستای صلح منطقه به‌کار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ظهر امروز و در جمع پرسنل نیروی‌ انتظامی نیشابور در قرارگاه پلیس این شهرستان اظهار کرد: امنیت دولت غیر مشروع اسرائیل یکی از سیاست‌های تغییرناپذیر دولت آمریکاست.

نماینده مردم شهرستان‌ نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن دست از پا خطا کند قلب تل‌آویو مورد هدف موشک‌های ایران قرار می‌گیرد.

سبحانی‌نیا با اشاره به مواضع اخیر رئیس‌جمهور آمریکا بیان کرد: آمریکا عاقلانه‌تر از رژیم صهیونیستی فکر می‌کند و در آستانه انتخابات آرامش برای آنها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در شرایط بین‌المللی کنونی آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش با ایران اسلامی در تعارض هستند، خاطرنشان کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران منشا دردسرهای بزرگی برای استکبار همچون بیداری اسلامی، وال‌استریت و جنبش‌های اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر در هر جای دنیا خطایی علیه ایران به وجود آید، ایران آماده پاسخ‌گویی محکم است.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه نیروهای مسلح پیشگامان دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور هستند تصریح کرد: پشتیبانی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی زمانی اتفاق می‌افتد که مردم شاهد تلاش مخلصانه برای امنیت کشور باشند که این اتفاق افتاده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رژیم صهیونیستی را از هر زمانی آسیب‌پذیرتر معرفی کرد و گفت: هم‌اکنون مشت‌های گره شده علیه رژیم صهیونیستی از کنار مرزهای این رژیم غاصب و در مصر شنیده می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول