اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری:

فضای فیزیکی دانشگاه کشاورزی ساری کامل نشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: این دانشگاه با نیم قرن سابقه هنوز از نظر فیزیکی کامل نشده است.

فضای فیزیکی دانشگاه کشاورزی ساری کامل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کریم سلیمانی ظهر امروز در جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود اظهار داشت: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری تنها دانشگاه تخصصی مازندران است.

وی افزود: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیم قرن سابقه علمی در سال 1351 تاسیس شد و به دلیل استعداد بالای منابع انسانی و هئیت علمی به عنوان دانشگاه تخصصی معرفی شد.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری بالاترین رشد را از نظر علمی داشته، خاطرنشان کرد: اما این دانشگاه از نظر فیزیکی در این چند سال هیچ تغییری نکرده و کامل نشده است.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه 121عضو هیئت علمی داریم، تصریح کرد: از شهریور سال گذشته تا به الان یک‌هزار و 100 مقاله اعضای هیئت علمی دانشگاه در نشریات داخلی و خارجی منتشر شده است.

سلیمانی بیان داشت: یک طرح محوری ملی با عنوان استفاده از آب شور برای کشاورزی، صنعت و شرب و طرح ملی پسماند و مدیریت جامع آبخیز و خشکسالی که دانشگاه در آن همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 148 نفر دانشجوی جدیدالورود هستند، افزود: 68 درصد در مقطع کارشناسی و 116 دانشجو در مقطع دکتری جذب شدند.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: دانشجویان در دوره‌های فوق لیسانس و دکترا با مجریان استانی و صنعت تعامل خوبی برقرار شده است.

این مسئول به تحریم در ایران اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به تحریم استکبار جهانی که در جامعه حس می‌شود همه باید برنامه‌ریزی کنیم و دانشگاه می‌تواند با جهش علمی و با فراهم کردن امکانات پژوهش این تحریم‌ها را بشکند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول