اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

هزینه ماهانه 185 هزار تومان برای نگهداری هر سالمند

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان گفت: در شهرستان دشتستان برای نگهداری و مراقبت از هر سالمند بیش از 185 هزار تومان هزینه می‌شود.

هزینه ماهانه 185 هزار تومان برای نگهداری هر سالمند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان از سرای سالمندان برازجان اظهار داشت: بهزیستی خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و تلاش زیادی برای افزایش سطح کیفی خدمات انجام می‌دهیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایت‌مندی افراد تحت پوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است که در دشتستان با همراهی سایر مسئولان شاهد اهتمام جدی در این مسیر هستیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطر نشان کرد: سالمندان از اقشار محترم و ارزشمند جامعه هستند و احترام و تکریم این عزیزان بر همه ما واجب است.

هوشیار تصریح کرد: در شهرستان دشتستان 53 سالمند در مرکز سالمندان شهر برازجان با هشت پرسنل خدمتگزار نگهداری و مراقبت می‌شوند.

وی افزود: بابت هر سالمند نیز از طرف بهزیستی یک میلیون و 850 هزار ریال ماهانه یارانه پرداخت می‌شود و برای رضایت این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: تکریم سالمندان وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید نهایت تلاش خود را برای این مهم به کار گیریم.

غلامحسین خسروی افزود: حضور و بازدید مستمر مسئولان و مردم در چنین مراکزی برای آرامش روانی سالمندان ضروری است.

وی اذعان داشت: بهزیستی در چند سال اخیر در دشتستان خدمات شایان ‌توجهی به سالمندان ارائه کرده که البته باید سطح کیفی خدمات افزایش یابد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول