اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی خبر داد

راه‌اندازی رشته داروسازی در دانشگاه آزاد آمل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از راه‌اندازی رشته داروسازی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

راه‌اندازی رشته داروسازی در دانشگاه آزاد آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز نشست مشترک اعضای نظام پزشکی شهرستان آمل و با فاضل لاریجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار شد.

در این جلسه منوچهر مجد رئیس نظام پزشکی آمل به نمایندگی از اعضا گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه پزشکی شهرستان آمل را ارائه داد.

وی ابراز علاقمندی کرد تا  با وجود بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و مراکز جراحی محدود در سطح شهرستان آمل هرگونه کمک و مساعدتی که در زمینه حوزه پزشکی باشد را با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی  به عمل آورد.

مجد گفت: به دلیل استعداد بالای شهرستان آمل و واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، تاسیس رشته‌های پزشکی مورد نیاز همشهریان آملی است.

رئیس نظام پزشکی آمل درخواست کرد مسئولان امر برای بهبود راه دسترسی به دانشگاه تلاش کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی نیز از اقدامات انجام شده در زمینه راه دسترسی دانشگاه خبر داد.

فاضل لاریجانی تاکید کرد: با وجود اساتید فرهیخته و جامعه پزشکی برجسته در شهرستان آمل در آینده نزدیک رشته داروسازی در این دانشگاه  راه‌اندازی می‌شود.

وی اذعان داشت: با راه‌اندازی دکتری داروسازی در این دانشگاه  به خیل مشتاقان علاقمند به رشته‌های پزشکی در شهرستان جامه عمل پوشانده می‌شود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول