اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاوره‌های اشتباهی که دردسرساز شده‌اند

تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند در مسیر بی‌حاصل تیم مردان

خبرگزاری فارس: مدیران باشگاه گیتی‌پسند که از تجربه تلخ فصل گذشته تیم والیبال مردان درس عبرت نگرفته‌اند، برای تیم والیبال بانوان نیز قدم در راهی می‌گذارند که جز مشاوره‌های جهت‌دار و شخصی حاصل دیگری به همراه ندارد.

تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند در مسیر بی‌حاصل تیم مردان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس تصمیم مدیران باشگاه گیتی‌پسند سال گذشته برای نخستین بار تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند در لیگ برتر این رشته حضور یافت و توانست به عنوان قهرمانی نیز دست پیدا کند.

از طرفی تیم والیبال گیتی‌پسند نیز که با صرف هزینه‌های سنگین در لیگ برتر مردان حضور یافت، تجربه ناموفقی را پشت سر گذاشت و با رتبه پنجم به کار خود پایان داد.

ناکامی تیم والیبال مردان که با صرف هزینه‌ها زیاد همراه بود، موجب شد تا هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند تمایلی برای ادامه تیمداری در والیبال نداشته باشد، اما در نهایت تصمیم به انحلال تیم مردان و ادامه فعالیت تیم بانوان گرفته شد.

با این حال به نظر می‌رسد سیاست اشتباه باشگاه اصفهان در قبال تیم والیبال مردان که با مشاوره‌های اشتباه بودجه زیادی از این باشگاه را هدر دارد، قرار است امسال در مورد تیم والیبال بانوان اجرایی شود.

*مربیان تکراری یا نسل نو مربیان

فصل گذشته راحله آرا به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند نشست و با این تیم به قهرمانی دست یافت.

حضور آرا بر روی نیمکت این تیم در حالی صورت گرفت که والیبال بانوان به حضور تکراری تعدادی از مربیان عادت کرده بود و قهرمانی گیتی‌پسند با آرا این حسن را داشت که راه ورود نسل جوان‌تر را هموار می‌کرد اما با قطعی‌شدن حضور گیتی‌پسند در لیگ صحبت‌هایی در رابطه با تمایل این باشگاه برای قطع همکاری با سرمربی سابق و همکاری با مربیان دیگر شنیده می‌شود.

گفته می‌شود باشگاه گیتی‌پسند با پروانه شریف‌زاده و فریبا صادقی مذاکراتی داشته اما قرار است تا پایان هفته جاری تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود.

*محبوبی: مشکلی با آرا نداریم

مسئول ورزش بانوان گیتی‌پسند در عین حال که از معرفی سرمربی تا پایان هفته خبر می‌دهد، مدعی شده مشکلی با سرمربی سابق والیبال نداریم که بخواهیم شخص جدیدی جذب کنیم.

آذر محبوبی در مورد وضعیت این تیم تصریح کرد: در طول این هفته تیم را جمع کرده و 20 مهر تمرینات را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با آرا مشکلی نداریم و شاید بخواهیم افراد دیگری در کنار وی فعالیت کنند، درباره صحبت با سایر گزینه‌ها بیان کرد: من به صورت دوستانه با صادقی و شریف‌زاده صحبت کردم.

محبوبی ادامه داد: با بهترین مربیان و بهترین بازیکنان صحبت می‌کنیم اما تا این لحظه حضور مربی مشخص نیست.

*آرا: یکی از گزینه‌ها هستم

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند نیز در واکنش به اقدام باشگاه در خصوص مذاکره با چند مربی دیگر گفت: طبیعی است که باشگاه برای هدایت تیم روی چند گزینه نظر داشته باشد.

راحله آرا با اشاره به مذاکره این باشگاه با چند مربی تصریح کرد: استان اصفهان مربیان بزرگی در بخش والیبال بانوان دارد و طبیعی است که گزینه‌های زیادی برای مربیگری تنها در تیم لیگ برتری بانوان وجود داشته باشد، در صورتی که باشگاه با من به عنوان گزینه نخست مذاکره می‌کرد، جنبه اخلاقی آن بود که به باشگاه می‌گفتم مربیان زیادی در اصفهان بدون تیم هستند و آنها را نیز مدنظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه یکی از گزینه‌های باشگاه برای هدایت تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند در فصل آینده مسابقات لیگ برتر بانوان است، تصریح کرد: من دوست دارم تا بهترین‌ها برای ورزش اصفهان رقم بخورد و تابع تصمیم گرفته شده از سوی باشگاه هستم.

*قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال

لیگ برتر والیبال بانوان با حضور هفت تیم در فدراسیون قرعه‌کشی شد و لیگ برتر والیبال بانوان 18 آبان آغاز می‌شود.

گاز تهران، گیتی‌پسند، متین ورامین، بانوان مازندران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و بانوان فارس تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر هستند، اما فدراسیون تا هشت آبان این فرصت را در اختیار بانوان قرار داد تا هر تیمی تمایل دارد ضمن اعلام آمادگی‌اش  برای شرکت در لیگ، دو بازیکن جوان و دو بازیکن امید در ترکیب تیمشان داشته باشند.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول