اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال مازندران خبر داد

دعوت ورزشکار مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال مازندران از حضور ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال بانوان جوانان کشور خبر داد و گفت: زهرا آقاجانی به عنوان بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

دعوت ورزشکار مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، معصومه قلی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی در مرکز استان از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور در بابلسر خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند که در نهایت دو تیم مازندران و گلستان بدون باخت به فینال و مسابقه نهایی رسیدند.

رئیس هیئت والیبال مازندران تصریح کرد: در فینال این مسابقات که بیش از هزار تماشاگر در سالن ورزشی شهید اسماعیل‌زاده حضور داشتند دو تیم شمالی بازی خوب و جذابی را ارائه دادند.

قلی‌زاده گفت: در فینال این رقابت‌ها تیم گلستان موفق شد مازندران را 3 بر یک شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

رئیس هیئت والیبال مازندران بیان کرد: در بازی نهایی بازیکنان مازندران کمی بدشانس بودند و قهرمانی را از دست دادند.

وی درباره دیدار رده‌بندی این مسابقات اذعان کرد: تیم تهران در دیدار رده‌بندی موفق شد آذربایجان غربی را 3 بر 2 شکست دهد و به مقام سومی دست یابد.

رئیس هیئت والیبال مازندران افزود: برای شناخت استعدادها و نفرات برگزیده و برتر این رقابت‌ها کمیته فنی فدراسیون والیبال از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات بودند تا نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

وی از حضور ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال بانوان جوانان کشور خبر داد و اذعان کرد: زهرا آقاجانی به عنوان بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

قلی‌زاده در پایان از برگزاری جلسه با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال کشور در ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: برای هماهنگی و توسعه بیشتر این رشته ورزشی جلسه نواب رئیسیان هیئت والیبال شهرستان‌های مازندران هفته گذشته در ساری برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول