اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجمع در محل دارالقران الزهرا (س) پلدختر

ستاد نماز جمعه پلدختر هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: اعضای ستاد نماز جمعه پلدختر در اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی ضد پیامبر اعظم (ص) با تجمع در محل دارالقران الزهرا (س) پلدختر این عمل شنیع را محکوم کردند و خواستار محاکمه عاملان این جنایت ننگین شدند.

ستاد نماز جمعه پلدختر هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان صبح امروز در مراسم تجمع ستاد نماز جمعه پلدختر گفت: هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) نشانه زبونی دشمنان است، زیرا صهیونیسم جهانی بیش از پیش از اثرگذاری حرکت جهانی مسلمانان در برهه کنونی هراس دارد.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور افزود: دشمنان اسلام در برابر موج جهانی بیداری اسلامی احساس خطر می‌کنند، از این‌رو با اهانت به اشرف مخلوقات سعی دارند، عملی بازدارنده ایجاد کنند، اما باز هم راه به جایی نمی‌برند و رسواتر از همیشه می‌شوند.

وی ضمن محکوم کردن دولت آمریکا و صهیونیسم برای ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر(ص) گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دستیاری صهیونیسم با کتاب آیات شیطانی، قرآن‌سوزی و کاریکاتور همیشه با اسلام‌ سر ستیز داشته و دست به توطئه می‌زنند و به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند.

در ادامه امام جمعه پلدختر گفت: پیامبر مورد تایید همه ادیان است و اسلام به همه ادیان احترام می‌گذارد و صهیونیسم دشمن دیرینه اسلام است، هیچ مسلمانی نباید در توهین به ساحت مقدس رسول‌الله ساکت باشد.

حجت الاسلام علی‌محمد لروند افزود: اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشانه عجز استکبار جهانی و موجب ادامه بیداری اسلامی شده و این اقدام شنیع دشمنان به پیامبر اسلام (ص) اتحاد مسلمانان را چند برابر کرد.

این گزارش حاکی است، شرکت‌‌کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار‌هایی مانند «لبیک یا رسول‌الله»، «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «محمد رسول الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای امت محمد(ص) به پا خیز»، «اهانت و جنایت ویژه کافران است»، «ما بنده خدا و حق‌شناسیم، از دشمن خدا نمی‌هراسیم، ما ملت مسلمان، در راه دین فداییم»، «سکوت در برابر اهانت خیانت است، خیانت»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» خشم خود را از رفتار غیر انسانی استکبار اعلام کردند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول