اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی 9 استان عنوان شد

اهانت به پیامبر، قلب میلیاردها مسلمان را آزرده کرد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک با صدور بیانیه‌ای، اهانت به پیامبر اسلام را موجب آزرده‌شدن قلب میلیاردها مسلمان اعلام کردند.

اهانت به پیامبر، قلب میلیاردها مسلمان را آزرده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اعضای شورای روابط عمومی منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی در نهمین نشست خود اقدام به صدور بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام کردند.

در این بیانیه که توسط مدیرکل روابط عمومی تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان قرائت شد، با اشاره به اینکه در عصر حاضر گرایش روزافزون به سمت تعالیم دینی و رسالت پیامبر اسلام به صورت روز افزون افزایش یافته است، آمده است این گرایش استکبار و نظام سلطه جهانی را سر در گم و عاجز کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است که استکبار برای جبران ناتوانی‌های خود در مقابله با گرایش‌های دینی، در پی توطئه‌های قبلی، توطئه‌ای دیگر از آستین دولت آمریکا و صهیونیست به در آمده و با بی‌احترامی به شخصیت‌ والای پیام‌آور مکارم اخلاق، قلب میلیاردها مسلمان و انسان آزاده را در سراسر جهان به درد آورده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که مشرکین، ملحدین و دولت جنایتکار آمریکا و صهیونیسم غاصب بدانند با هر توطئه‌ای که اعمال می‌کنند تاب مقاومت در برابر قدرت لایزال الهی، امواج انزجار و نفرت و خشم مقدس پیروان راه حق و حقیقت را نخواهند کشت و در پی هر دسیسه‌ای با شکست سخت مواجهه و با حیات مذبوحانه خود با ترس و دلهره در منجلاب جاهلیت و جنایت شنیع خود فرو خواهند رفت.

شرکت‌کنندگان در نهمین گردهمایی منطقه یک روابط عمومی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در زنجان، ضمن تقدیر از حضور حماسی و وحدت بخش مسلمانان جهان در دفاع از حریم مقدس پیامبر اعظم، اقدام سازمان‌یافته و ضد دینی آمریکایی – صهیونیستی را محکوم کرده و از همه آزاداندیشان جهان و پیروان ادیان الهی خواستند دوشادوش مسلمانان نسبت به اقدامات نابخردانه دولت آمریکا و اسرائیل غاصب در ساخت فیلم موهن که اهانت به همه مقدسات و انبیای الهی است واکنش نشان دهند و با اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و با درخواست مجازات طراحان آن، ساحت مقدس پیامبران الهی و خاتم انبیاء را پاس بدارند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول