اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خبر داد

افزایش میزان رضایت مردم قم از خدمات تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی قم از افزایش پنج درصدی رضایت مردم از خدمات مراکز درمانی زیرپوشش خبر داد.

افزایش میزان رضایت مردم قم از خدمات تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم، داود علیمحمدی در مراسم تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت از شرکت IMQ ایتالیا برای تمام واحدهای تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: کنترل کردن و بهبود شاخص‌های درمان موجب افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و در نهایت رضایتمندی بیمه‌شدگان خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: نگاه کیفی در انجام کارها به خصوص در بخش درمان از مطالبات به حق و صحیح بیمه‌شدگان است که مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم در کنار راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا (ع) تلاش می‌کند با ارتقای شاخص‌های درمانی زمینه ارائه خدمات مناسب و در شأن بیمه‌شدگان استان قم را فراهم کند.

وی با اشاره به اعلام ارزیابی و نظرسنجی انجام شده توسط استانداری قم در خصوص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی گفت: مردم در سال 90، 78.4 درصد از عملکرد حوزه درمان رضایت داشتند که این میزان در مقایسه با سال 89 ، 5 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول