اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اهانت به مقدسات اسلامی درماندگی غربی‌ها را جبران نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با محکوم کردن هتک حرمت مقدسات اسلامی توسط کشورهای غربی، گفت: عربی‌ها با اهانت به مقدسات اسلامی نمی‌توانند شکست‌های خویش را جبران کنند.

اهانت به مقدسات اسلامی درماندگی غربی‌ها را جبران نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، اظهار کرد: وعده الهی در این است که اسلام دین جهان شمول و مکتب قرآن تنها مکتب آخرالزمان باشد.

وی افزود: با آمدن پیامبر خاتم و آموزه‌های متقن اسلامی وعده الهی برای تکمیل دین خویش محقق شده و هر مکتبی به غیر از اسلام در پیش خداوند متعال قابل قبول نیست.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دین اسلام جامع‌ترین دین الهی بوده و مقاومت کورکورانه غربی‌ها در برابر نفوذ اسلام دیگر جایگاهی ندارد.

ماموستا مجتهدی افزود: غربی‌ها به خیال باطل خویش می‌خواهند با اهانت به مقدسات اسلام و شخص پیامبر بزرگ اسلام جلوی نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلامی در جهان غرب را بگیرند اما در این عرصه هیچگاه موفق نخواهند شد.

امام جمعه سنندج با تأکید بر اتحاد و همبستگی همه مسلمانان جهان در برابر جبهه کفر و استکبار تصریح کرد: بدون شک غربی‌ها می‌خواهند شکست‌ها و درماندگی‌های خویش را در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با اهانت و هتک حرمت مقدسات اسلامی جبران کنند.

ماموستا مجتهدی افزود: آنان باید بدانند که در آینده نزدیک زیر اسلحه‌های مسلمانان و همت والای جوانان مسلمان له خواهند شد و مکتبی جز اسلام و آموزه‌های قرآنی در جهان حکم‌فرما نخواهد شد.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تبریک هفته نیروی انتظامی و روز آتش‌نشان به خادمان این عرصه اظهار داشت: حفظ امنیت و آسایش اجتماعی و تلاش در مسیر تعالی همه‌جانبه جامعه بدون حضور نیروهای خدوم انتظامی امکان‌پذیر نخواهد بود لذا امید است مردم ولایت‌مدار کردستان همواره همکاری و مشارکتی گسترده با نیروهای خدوم انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول