اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد

اعلام حمایت هنرمندان و اهالی رسانه گچساران از تحریم اسکار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در یک نظرسنجی و نظر‌خواهی از 144 نفر از اهالی هنر و رسانه این شهرستان، حمایت 100 درصدی از تصمیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحریم اسکار داشتند.

اعلام حمایت هنرمندان و اهالی رسانه گچساران از تحریم اسکار

سید زمان علیپور پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توهین به مقدسات و اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و جسارت به همه مقدسات اسلامی یک عمل مذموم بوده که نشانه ضعف دشمنان است.

وی ابراز داشت: هنرمندان و اهالی رسانه و مطبوعات گچساران به‌ عنوان یکی از متعهد‌ترین و ارزشی‌‌ترین اقشار جامعه اسلامی همواره در دفاع از ارزش‌ها و هویت دینی و اسلامی این ملت، پیشگام بوده و هستند.

تصمیم وزیر فرهنگ و ارشاد در تحریم اسکار تصمیمی انقلابی بود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه در یک روز از 144 نفر از هنرمندان و اهالی رسانه گچساران نسبت به اقدام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در تحریم اسکار نظرخواهی و نظرسنجی شد، افزود: در این نظرسنجی حمایت 100 درصدی هنرمندان و فعالان عرصه رسانه را از این اقدام وزیر فرهنگ شاهد بودیم و همه بر انزجار خود از توهین به مقدسات تأکید کردند.

علیپور یادآور شد: امروز دشمنان نظام اسلامی ارزش‌ها و هویت دینی مسلمانان جهان را نشانه گرفته‌اند و با هر ابزاری سعی در مخدوش کردن این هویت دارند.

وی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند که پاسخ هر گونه اهانت به مقدسات دینی و اسلامی را از سوی ملت قهرمان و آزاده ایران و دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به سختی خواهند دید.

علیپور با تقدیر از حرکت انقلابی و مدبرانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحریم اسکار و با تشکر از دست‌اندرکاران سینما و کارگردان فیلم «یه حبه قند» خاطرنشان کرد: هنرمندان ایران اسلامی توانمندی‌های مشهور و غیر قابل انکاری در عرصه‌های مختلف داشته و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی و ملی را بر هر کاری مقدم می‌دانند.

وی تصریح کرد: رژیم منحط صهیونیستی و آمریکای جنایتکار با عملی زشت و ناپسند دل امت اسلامی را به درد آورده و ساخت و انتشار این فیلم موهن را نشانه آزادی بیان می‌دانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: اگر دستگاه آمریکایی صهیونیستی این اعمال را تقبیح می‌کنند چرا اقدام عملی انجام نمی‌‌دهند و اسم توهین را آزادی بیان می‌گذارند.

به گزارش فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) در مراسم اسکار شرکت نمی‌کند.

سید محمد حسینی در آن مراسم یادآور شده بود: وزارت ارشاد با مسئولان حوزه هنری که تهیه‌کننده فیلم محسوب می‌شود به توافق رسیدند که در مراسم اسکار شرکت نکند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول