اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

دشمنان اسلام به آخر خط رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: دشمنان اسلام در برابر اسلام عزیز به آخر خط رسیده‌اند و دیوانه‌وار راه چاره را در توهین و اهانت به مقدسات اسلامی یافته‌اند.

دشمنان اسلام به آخر خط رسیده‌اند

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتشار فیلمی اهانت‌آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط سازندگان اسرائیل غاصب و آمریکایی‌های خبیث دل هر مسلمان حقیقی را در جای جای جهان به درد آورد و بار دیگر خشم انقلابی و غیرت دینی آنان را به جوش آورد.

وی تصریح کرد: ساخت این فیلم ثابت کرد دشمنان اسلام در برابر اسلام عزیز به آخر خط رسیده‌اند و دیوانه‌وار راه چاره را در توهین و اهانت به مقدسات اسلامی یافته‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هر انسان عاقلی می‌داند که این گونه اقدامات مذبوحانه، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل اسلام ناب به استیصال رسیده‌ و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد(ص) را در پیش گرفته‌اند.

مقدسی بیان داشت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیست، غافل از اینکه تنها دستاورد این توهین و جسارت، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و موجب افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین جهان و تقویت موج بیداری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نابخردانه که خشم انقلابی ملل مسلمان جهان را به دنبال داشته خاطر نشان ساخت: برای انتقام‌گیری از موج عظیم بیداری اسلامی و دینی است که منطقه عمومی خاورمیانه و شمال آفریقا تا قلب آمریکا و اروپا را در نوردیده و نشانگر عصبانیت بیش از پیش سردمداران کفر جهانی از تغییر وضعیت عمومی جهان به نفع دین‌گرایی و اسلام‌خواهی و استکبارستیزی جوامع بشری است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول