اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خیران، عامل وحدت کلمه در توسعه ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: ورود خیران نیک‌اندیش به امور خیر و همیاری مسئولان، مسیری روشن و راهکاری ارزشمند در ایجاد وحدت کلمه برای توسعه جامعه به ویژه در عرصه‌های آموزشی است.

خیران، عامل وحدت کلمه در توسعه ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا صبح امروز در مراسم دومین سالگرد دانشکده فنی مهندسی شهرستان در محل این مرکز آموزشی با اشاره به اینکه حضور اقشار مختلف مردم تاکنون در همه عرصه‌های انقلاب باعث رشد و پیشرفت ایران شده است، اظهار داشت: مراکز آموزش عالی با توجه به سیاست کلان دولت در ورود به بخش خصوصی به ویژه در بخش خوابگاه‌ها و فضاهای مورد نیاز این مراکز نیازمند نگاه نیک‌اندیش خیران و علاقمندان است.

وی ‌شناسایی افراد علاقمند و توانمند در حوزه اقتصادی برای ورود به امور خیر و هم‌یاری مسئولان را مسیری روشن و راهکاری ارزشمند در ایجاد وحدت کلمه برای توسعه و رشد همه بسترهای جامعه به ویژه در عرصه‌های آموزشی عنوان کرد.

فرماندار تویسرکان ضمن قدردانی و تقدیر از سرمایه‌گذاری و همت خیر دانشکده فنی مهندسی حاج بحری اصفهانی، تأکید کرد: با عنایت پروردگار و اهتمام همه‌جانبه مسئولان با جدیت تلاش می‌کنیم در سال آینده در خصوص تسریع‌بخشی و در برطرف کردن نیازهای دانشکده فنی مهندسی از ردیف بودجه ویژه برای این طرح اعتباری در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده فنی مهندسی تویسرکان به عنوان زیرمجموعه دانشگاه بوعلی همدان هیئت امنایی و تقریباً به صورت مستقل اداره می‌شود و ما فقط می‌توانیم با مکاتبات و پیگیری امور، وارد شویم.

رئیس دانشکده فنی مهندسی شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه این مرکز در سال 89 فعالیت خود را با پذیرش 30 دانشجو در رشته صنایع آغاز کرده است، اظهار داشت: این دانشکده در پروسه سال 90 و 91 تعداد دانشجویان خود را از 30 دانشجو به 145 نفر در رشته مهندسی صنایع افزایش داد.

مهدی حاج‌ولئیی با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 دانشجو در دو رشته در دانشکده فنی مهندسی تویسرکان در حال تحصیل هستند، متذکر شد: امسال با اضافه شدن رشته مهندسی IT تعداد 55 دانشجو از طریق کنکور سراسری برای آموزش به دانشکده تویسرکان ورود پیدا کردند.

رئیس دانشکده فنی مهندسی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه دانشگاه فنی مهندسی مجهز به تمام امکانات زیرساختی است، افزود: دانشکده فنی مهندسی تویسرکان که با همت خیر حاج بحری اصفهانی بنیانگذاری شده است برخوردار از 19 کلاس آموزشی، کتابخانه، سایت کامپیوتر و کارگاه آموزشی و... است.

در این آیین محمدعلی زلفی‌گل، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا از حاج بحری اصفهانی خیر مدرسه‌ساز و بنیانگذار دانشکده فنی مهندسی تویسرکان در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و دانشجویان این مرکز آموزشی تجلیل و تقدیر کرد.

همچنین از رئیس دانشکده فنی مهندسی شهرستان مهدی حاج‌ولئیی به خاطر تلاش بی‌وقفه در عرصه علم‌آموزی تقدیر شد.

توسط دانشگاه و با دستان حاج بحری اصفهانی با اهدای هدایای نقدی و لوح تقدیر از دانشجویان حائز رتبه‌های اول تا سوم سال 89 و 90 تجلیل شد.

در پایان مراسم نیز حاج بحری اصفهانی روند چگونگی تصمیم‌گیری ایجاد و ساخت دانشکده را برای دانشجویان در یک شرح تفضیلی عامیانه اما شیرین بیان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول