اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

فرهنگ ناب پیامبر (ص) فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند به گسترش فرهنگ اسلامی در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: فرهنگ ناب پیامبر اکرم (ص) فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد.

فرهنگ ناب پیامبر (ص) فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بیرجند که برای محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شد، این اقدام موهن را محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در سناریو و توطئه طراحی شده جدیدی ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار داده است، اظهار کرد: استکبار جهانی و آمریکا با این اقدام شیطانی خود قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کردند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بالاترین مقام از آن حبیب خدا پیامبر اکرم (ص) است، گفت: پیامبر اسلام انسانیت و دینداری را در جامعه گسترش دادند.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه پیامبر انسان‌ها را به عدالت و دین‌داری دعوت کرده است، افزود: پیامبر جهانی را که پر از اختلاف و دعوا بود به یکتاپرستی و دین‌داری دعوت کردند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز بشریت به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده است، گفت: اگر در کشور به صورت صحیح برنامه‌ریزی و رفتار شود هیچ مشکل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وجود ندارد.

رضایی بیرجندی به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: یک بار دیگر جبهه استکبار مرتکب جنایت بزرگ دینی و اخلاقی شد که این بار نیز عوامل این جنایت در سطح منطقه، جهان و عرصه بین‌المللی رسوا شدند.

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلام تمامی فرهنگ‌های غرب را در زباله‌دان تاریخ می‌اندازد، افزود: این فرهنگ با توکل به خدا و عمل به قرآن فرهنگ‌ غربی و پوچ را نابود می‌کند.

امام جمعه بیرجند به چاپ عکس عروس خاندان سلطنتی انگلیس اشاره کرد و افزود: کشورهای مدعی آزادی بیان تحمل چاپ این عکس را نداشتند اما جای تعجب است که اعلام انزجار و محکومیت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را در سراسر جهان نمی‌بینند و نمی‌شنوند.

در این تجمع بزرگ که کارمندان، پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، دانش‌آموزان، دانشجویان و دوستداران امامت و ولایت حضور داشتند، شرکت کنندگان از میدان شهدا تا میدان ابوذر با پای پیاده در این راهپیمایی حضور یافته و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد(ص)، حمایت خود را از دین مبین اسلام اعلام داشتند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول