اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه:

کد شناسایی برای تاکسی‌های ارومیه صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: برای تمام تاکسی‌های ارومیه کد شناسایی صادر می‌شود.

کد شناسایی برای تاکسی‌های ارومیه صادر می‌شود

محمدتقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح به منظور یکسان‌سازی تاکسی‌های ارومیه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح، تصریح کرد: در این طرح رانندگان دوره‌های آموزشی آتش‌نشانی را در محل سازمان تاکسیرانی ارومیه برگزار کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود: در طول اجرای این طرح رانندگان با مراجعه به محل‌های پیش‌بینی شده نسبت به نصب کد شناسایی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف شناسایی خودروهای نیمه‌فعال و غیرفعال ناوگان تاکسیرانی اجرایی می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این آرم و کد در محل‌های مناسبی روی شیشه تاکسی‌ها نصب می‌شود، گفت: ایجاد امکان دید مناسب آرم و علایم مندرج بر شیشه تاکسی‌ها، پیشگیری از امکان دستکاری ارقام برچسب‌های روی شیشه تاکسی‌ها و افزایش زیبایی مبلمان شهری از جمله مواردی است که در این زمینه نسبت به آن‌ها توجه شده است.

وی در ادامه با تاکید بر نصب کپسول آتش‌نشانی در تاکسی‌ها، اظهار داشت: در این راستا محل نصب کپسول در خودرو باید مناسب باشد که برای این منظور رانندگان باید محل مناسبی را برای این کپسول‌ها در نظر گیرند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول