اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین ‌بار محقق شد

صدور کارت‌های هوشمند برای رانندگان تاکسی کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان از صدور کارت هوشمند برای رانندگان تاکسی این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

صدور کارت‌های هوشمند برای رانندگان تاکسی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اکبر وطنخواه یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با صدور کارت هوشمند امکان صدور پروانه برای رانندگان تاکسی کاشان، ثبت تخلفات، صدور مجوز فعالیت، دریافت مرخصی و سایر خدمات بصورت الکترونیکی امکان‌پذیر است.

وی افزود: صدور کارت هوشمند برای رانندگان تاکسی شهرستان کاشان اولین گام در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون برای 90 درصد از تاکسیرانان شهرستان کاشان کارت هوشمند صادر شده است، افزود: از این پس همه مراحل خدمات‌رسانی به تاکسیرانان بصورت الکترونیکی انجام و پروانه‌های کاغذی از چرخه تاکسیرانی کاشان حذف شد.

وی، صدور کارت هوشمند برای تاکسیرانان شهرستان کاشان را در راستای توسعه خدمات الکترونیک اعلام کرد و یادآور شد: این سازمان در نظر دارد به منظور رفاه حال اربابان رجوع و سرعت عمل بالا همه خدمات خود را بصورت الکترونیکی ارائه کند.

وطنخواه بر آمادگی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان برای همکاری و ارائه تجربیات به دست آمده به دیگر سازمان‌های تاکسیرانی سراسر کشور در راستای الکترونیکی شدن خدمات تأکید کرد.

تعداد 639 دستگاه تاکسی گردشی، 440 خطی و 180 تاکسی بی‌سیم 133 زیرپوشش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان در سطح شهرستان کاشان فعالیت دارند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول