اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان‌غربی:

استکبار با فیلم موهن در صدد خاموش‌کردن چهره نورانی پیامبر بود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه آذربایجان‌غربی گفت: استکبار با ساخت فیلم موهن به گمان خود در صدد تیره‌کردن چهره نورانی پیامبر بود.

استکبار با فیلم موهن در صدد خاموش‌کردن چهره نورانی پیامبر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حبیب شهسواری در همایش محمد رسول‌الله که پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد بوکان برگزار شد، با اشاره به ساخت فیلم موهن درباره نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: خط تقابل دشمنان با اسلام از دوران صدر اسلام بوده و توسط ایادی استکبار و صهیونیسم ادامه داشته و اکنون نیز در ساخت فیلم اهانت‌آمیز و سراسر دروغ نمود پیدا کرده است.

وی افزود: اهانت به پیامبر اسلام(ص) جز دسیسه صهیونیسم و استکبار چیز دیگری نیست و آنها به گمان خود در صدد بودند خورشید فروزان اسلام را خاموش کنند ولی سخت در اشتباه‌ هستند.

شهسواری ضمن محکوم کردن عمل تولیدکنندگان فیلم، تصریح کرد: خداوند باید جزای این مکاران را به خود بازگرداند تا نابودی آنها را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: مردم جهان شاهدند در کشوری که ادعای آزادی و حقوق بشرش گوش فلک را کر کرده است و به بهانه برقراری آزادی و آرامش به نقاط مختلف دنیا لشکرکشی می‌‌کند، حقوق بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان رعایت نمی‌شود و مقدسات آنان به مسخره گرفته شده و احساسات و عواطف آنها جریحه‌‌دار می‌شود.

شهسواری گفت: خبر بس ناگواری است که کژاندیشان می‌‌کوشند تا چهره خورشیدوش پیامبر رحمت را با ساخت فیلمی موهن در پس ابرهای تیره ظلمت پنهان کنند و وحدت جامعه بشری را بدین‌‌سان مورد مخاطره و تهدید قرار دهند در صورتی که غافل از آنند که نور خدا خاموش‌ شدنی نیست.

جانشین فرمانده سپاه استان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس تبلور شهادت، رشادت، ایثار و فداکاری ملتی است که در مقابل استکبار قد علم کرد تا پرچم اسلام را در ایران به اهتزار درآورد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت، خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت آزمون مردمی است که با ایثار و از خودگذشتگی توانستند ملت و دین خود را سربلند کنند.

شهسواری همچنین به تاثیرات معنوی حضرت امام راحل(ره) در مدیریت جنگ هشت ساله پرداخت و گفت: حضرت امام بر قلوب تک‌تک مردم و ملت ایران حکومت داشتند و این انسجام قلبی موجب خلق حماسه‌ای بزرگ شد.

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اکنون اسلام به تمامی اقوام و مذاهب نیاز دارد چراکه استکبار جهانی کلیت اسلام را نشانه گرفته و مورد هجمه قرار داده است و باید در این راستا هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول