اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال:

رفتار قهری پلیس برای حفظ جان موتورسواران است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: اعمال برخی رفتارهای قهری و تحکم‌آمیز با موتورسواران از سوی پلیس با هدف حفظ جان آنان انجام می‌گیرد.

رفتار قهری پلیس برای حفظ جان موتورسواران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی ظهر امروز در در گردهمایی موتورسواران شهرستان خلخال که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: ایمنی در موتورسواری حافظ جان موتورسواران است.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از موتورسواران خواست ضمن رعایت قانون و احترام به آن در حفظ جان خود کوشا باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال شرکت در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی را برای اخذ گواهینامه گامی در راستای در حفظ جان موتورسواران دانست.

بهمنی ابراز داشت: اگر ماموران راهنمایی و رانندگی در پیاده کردن قانون راهنمایی با جدیت پیگیر هستند و گاهاً شاهد ناراحتی بعضی از شهروندان و موتورسواران از اعمال کنندگان قانون هستیم به خاطر حفظ جان و سلامتی شماست.

این مقام انتظامی داشتن بیمه، کلاه ایمنی، مدارک شناسایی موتورسیکلت و وسیله نقلیه سالم را از ملزومات یک موتورسوار عنوان کرد که نبود هر یک موجب بروز مشکل برای موتورسوار خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از موتورسواران خواست آموزش‌های راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و  با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال با تقدیر از زحمات نیروی‌های تلاشگر پلیس و راهنمایی رانندگی در برقراری نظم ترافیکی در جامعه احترام به قانون را از وظایف موتورسواران عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مهدی هاشمی  تصریح کرد: خانواده‌ها از تصادفات ناگوار موتورسیکلت‌سواران آسیب روحی و روانی می‌بینند و باید موتورسواران در نگاه اول احتیاط،ایمنی و احترام به قانون را در سرلوحه کار خود قرار دهند.  

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول