اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نیروی انتظامی صورت می‌گیرد

تجلیل از موتورسواران و رانندگان قانونمند سربیشه و درمیان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در هفته نیروی انتظامی از موتورسواران و رانندگان قانونمند سربیشه و درمیان تجلیل می‌شود.

تجلیل از موتورسواران و رانندگان قانونمند سربیشه و درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خلیل واعظی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی خراسان جنوبی تشکیل شد، یکی از رسالت‌های رسانه‌ها را ارتقای سطح آگاهی مردم در تمامی مسائل دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از ابزارهایی هستند که تا عمق افکار مردم نفوذ می‌کنند.

وی از کسب افتخارات زیادی توسط خبرنگاران در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و افزود: احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به مسائل جامعه یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها را نباید در ارائه برنامه‌های امنیتی و جلب مشارکت مردم نادیده گرفت.

واعظی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس تاثیرگذارترین رویداد در طول حیات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود:‌ شجاعت، ایثار و غیرت رزمندگان اسلام در این تاریخ به رخ جهانیان کشیده شد.

وی دوران دفاع مقدس را نمایش ایمان، تدین و غیرت مردم ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان در این دوران شکست سختی از ایران خوردند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر چه فعالیت‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است، اما ضروری است با توجه به اهمیت موضوع، فعالیت‌های تاثیرگذاری مورد توجه واقع شود.

واعظی به امر پیشگیری اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران زمانی می‌توانند در امر پیشگیری از بزهکاری مقابله کنند که مردم هم همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» تصریح کرد: سرمایه اجتماعی عاملی برای افزایش همبستگی ملی و عبور از بحران‌های اجتماعی بوده و سبب بالا رفتن احساس مسئولیت و تعهد در آحاد جامعه می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در مورد ضرورت گرامی‌ داشتن هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی و ارتباط وسیع این نیرو با مردم، هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا مردم با پدیده‌های جدید اجتماعی آشنا شوند.

واعظی با بیان اینکه خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، افزود: در حال حاضر خراسان جنوبی از نظر وقوع جرم در رتبه 32 در کشور بوده که این نشان از بصیرت و تدین مردم این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از نظر پیشگیری موفق عمل کرده است، گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی در امر پیشگیری کاملا مشهود است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس مبارزه با مواد مخدر با آموزش در مساجد و مدارس و برگزاری دوره‌های تخصصی در امر پیشگیری فعالیت می‌کنند.

واعظی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان استانی، مانور موتورسواران، بازدید دانش‌آموزان از مرکز فرماندهی (مرفوک) و به صدا درآوردن زنگ انضباط اجتماعی از برنامه‌های مهم این هفته دانست.

وی همایش فرهنگ‌یاران نیروی انتظامی، افتتاح نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر، برگزاری نشست علمی و تخصصی درمورد مبارزه با مواد مخدر، حضور کارشناسان در مدارس و مساجد، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اعزام تیم امدادی به مناطق محروم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در خراسان جنوبی برشمرد.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول