اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

موفقیت نیروی انتظامی در گرو پایبندی به ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: نیروی انتظامی با پایبندی به ارزش‌های الهی و استفاده مناسب از فرصت‌ها موفقیت خود را دو چندان کرده است.

موفقیت نیروی انتظامی در گرو پایبندی به ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در جریان دیدار کارکنان فرماندهی انتظامی استان با ایشان اظهار کرد: خدمت در سنگر نیروی انتظامی خدمت بزرگی است و باید کسانی‌ که در این سنگر کار می‌کنند پایبند ارزش‌ها باشند.

وی افزود: در طول تاریخ مبارزه حق علیه باطل همیشه وجود داشته و افراد شیطان صفت همیشه به فکر شر و فساد و خرابکاری هستند و می‌خواهند انسان را از مسیر انسانیت منحرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد شیطان‌صفت به دنبال منافع خود بوده و نگاهشان مادی است و برخی اوقات به خود نیز ضربه می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید با درستکاری و وحدت با فساد و مادیات فاصله گرفت و راه درست را پیشه کرد، افزود: کارکنان نیروی انتظامی نیر در راستای خدمتی که به مردم می‌کنند راه درست را در پیش گرفته‌اند و نتیجه این خدمت امنیت و آسایش موجود جامعه است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی یادآور شد: نعمت‌ها و سعادت‌های الهی در انتظار افراد درستکار هستند و باید از تمامی فرصت‌ها بهره‌ لازم را برد.

وی اضافه کرد: امروز نیروی انسانی مومن و منسجم ایران اسلامی موجب شده تا تمام دنیا از این کشور دینی حساب ببرد.

وی در پایان سخنان خود داشتن انگیزه، خودباوری و اعتماد به نفس را موجب بالا بردن آسایش و امنیت و گره‌گشایی مشکلات برشمرد و بیان کرد: کسانی که  به واسطه تکلیف‌گرایی رسالت خود را انجام می‌دهند و خدمت به مردم را تکلیف شرعی می‌دانند می‌توانند در بهتر شدن وضعیت جامعه و رفع مشکلات موثر باشند.

در این دیدار جمعی از کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول