اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

180 هزار خانواده عضو انجمن اولیا و مربیان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هم اکنون در اردبیل 180 هزار خانوار عضو انجمن اولیا و مربیان هستند.

180 هزار خانواده عضو انجمن اولیا و مربیان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه کار گروه تخصصی سلامت روان استان اردبیل اظهار داشت: تلاش ما و تاکید نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد ارتباط مستمر با اولیای دانش‌آموزان است که به تشکیل انجمن ویژه اولیا و مربیان می‌خواهیم این امر را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل در راستای تداوم فعالیت اولیا و مربیان تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: ما هم اینک یک پنجم جمعیت استان اردبیل را که شامل نوجوانان و کودکان است در اختیار داریم که در این راستا رسالت ما بسیار خطیر و جامع به نظر می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام اینکه معلمان و دانش‌آموزان جامعه بزرگ آموزش و پرورش استان را تشکیل می‌دهند، یادآور شد: ما هم اکنون با 180 هزار خانواده در انجمن اولیا و مربیان ارتباط و تعامل نزدیک و تنگاتنگ داریم که ارتباط با هر یک از این خانواده‌ها در واقع سرنوشت آینده فرزندان را تشکیل می‌دهد.

محمود‌زاده با تاکید بر اینکه خانواده‌ها مهمترین ظرفیت در رشد و هدایت دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: با تعامل و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های مرتبط با مسایل فرهنگی باید از ظرفیت آموزش و پرورش در آموزش مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده موثر و بیشتری انجام گیرد.

این مسئول با اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان برای همکاری با دستگاه‌های فرهنگی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ادامه داد: هدف ما تربیت دانش‌آموزان با برجستگی‌های اعتقادی، فکری و علمی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل  در پایان سخنان خود اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های روانی، افسردگی و اخلاقی دانش‌آموزان در سایه همکاری و هم‌افزایی نهادهای ذیربط است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول