اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت اهانت به پیامبر مهربانی‏ها

دانشگاهیان رودهنی راهپیمایی اعتراض‌‏آمیز برگزار کردند

خبرگزاری فارس: تجمع و راهپیمایی اعتراض‌‏آمیز دانشگاهیان رودهنی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شد.

دانشگاهیان رودهنی راهپیمایی اعتراض‌‏آمیز برگزار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز شورای هم‌‏اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، تجمع اعتراض‏‌آمیزی را در پاسخ به پخش فیلم توهین‌‏آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) برگزار کردند.

در این مراسم، دانشجویان، اساتید دانشگاه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن حضور داشتند و با شعارهای کوبنده خود و محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، راهپیمایی اعتراض‏‌آمیزی در محل میدان دانشجو تا مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار کردند.

شمار زیادی از دانشگاهیان رودهنی تجمع اعتراض‌‏آمیزی را در پاسخ به پخش فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم(ص) برگزار کردند تا پاسخ دندان‏شکنی به یاوه‌‏گویی‏های استکبار جهانی علیه اسلام بدهند.

در بیانیه انتهایی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه رودهن نیز با عرض تسلیت این فاجعه به محضر حضرت ولی‏عصر(عج) و تمام مسلمانان جهان، این عمل ننگین کوردلان آمریکایی محکوم شد.

آنها از همه ملت‏های مسلمان خواستند تا با حفظ وحدت مقابل این اهانت ساکت ننشینند و انزجار خود را نسبت به این عمل زشت نشان دهند.

همچنین در ادامه تأکید شد که سران کشورهای اسلامی باید به طور هماهنگ تمام سفرای آمریکایی و اسرائیلی را از کشورهای خود اخراج کنند.

به گزارش فارس؛ فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص) از سوی تری‌جونز، کشیش ضداسلام اهل فلوریدای آمریکا منتشر شده که اعلام کرده‌ انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر صورت گرفته است.

مردم مؤمن و متدین شهرستان دماوند و توابع آن نیز فردا همگام با سایر مسلمانان و مردم سراسر کشور که در روزهای اخیر راهپیمایی‏های مختلفی برگزار کردند، با حضور در تظاهراتی پرشور و باشکوه، اقدام آمریکایی ـ صهیونیستی تولیدکنندگان فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) را به شدت محکوم می‏کنند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول