اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

سازندگان فیلم موهن از دستیابی به اهدافشان بازماندند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی درباره اقداماتی که برای ضربه زدن به اسلام در حال انجام است، گفت: سازندگان فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی از دستیابی به اهدافشان بازماندند.

سازندگان فیلم موهن از دستیابی به اهدافشان بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت ‏الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در تجمع اعتراض‏‌آمیز دانشگاهیان رودهنی که به دعوت شورای هم‏‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و در پاسخ به پخش فیلم توهین‌‏آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شد، خواستار برخورد با عاملان سازنده این فیلم توهین‏آمیز شد.

وی اظهار داشت: این اقدام غیراخلاقی از سوی عده‌‏ای از افراد خودفروخته و آمریکایی- صهیونیستی صورت گرفت.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با محکوم کردن پخش این فیلم، ناکام ماندن عناصر ساخت این فیلم موهن را در کم‏رنگ کردن اسلام خاطرنشان کرد.

توسلی از همه مسلمین جهان خواست تا مقابل این رفتار شرم‌‏آور و نفرت‌‏انگیز ساکت ننشینند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی همچنین نقش رهبری و امام راحل (ره) را در جریان توسعه اسلام در اقصی نقاط جهان بی‌‏بدیل خواند و اظهار داشت: یاران ولایت امروز کسانی هستند که مقابل توهین‌‏کنندگان به اسلام ساکت نمی‏‌مانند.

وی ادامه داد: بدون شک در برهه کنونی بر همگان عیان شده است که پشتیبانی قوی مانند خداوند متعال و معلمانی مدیر و مدبر همچون امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بزرگ‏ترین داشته‌‏های این امت اسلامی است.

در پایان این مراسم که با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه رودهن برگزار شد، بیانیه‏ای در خصوص پخش این فیلم توسط معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قرائت شد.

در این بیانیه، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه رودهن با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، از معظم‌‏له درخواست کردند تا نسبت به برخورد جدی با کشورهایی که به والاترین شخصیت اسلامی توهین کرده‌‏اند و هدفی جز نفاق میان اسلام و مسیحیت ندارند، هر چه گسترده‌‏تر عمل کنند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول